"ג'ימי באטלר צריך לסתום את הפה": אגדת מיאמי בביקורת על הכוכב

כוכב ההיט טען כאם לא היה פצוע, ומשחק בפלייאוף, בוסטון היתה הולכת הביתה ובהמשך גם ניו יורק • נשיא המועדון פט ריילי לא אהב זאת, והגיב: "אתה לא יכול לדבר ככה אם אתה לא על המגרש" • המחלוקת תוביל לפרידה? זה מה שהיה לריילי להגיד על כך

קיירי אירווינג מדבר על החיבור עם אוהדי דאלאס מאבריקס

מיאמי היט הדהימה את ה-NBA בעונה שעברה, כשהצליחה מהמקום השמיני במזרח לעשות את כל הדרך לגמר ה-NBA. העונה היא שוב עלתה לפלייאוף מהמקום השמיני, אך הפעם המסע הסתיים מוקדם מאוד עם הפסד 4:1 בסדרת הסיבוב הראשון לבוסטון - עליה גברה בגמר המזרח אשתקד.

לאלופת המזרח היוצאת יש נסיבות מקלות. במשחק הפלייאין מול פילדלפיה הכוכב שלה ג'ימי באטלר נפצע, ובעקבות כך נעדר מכל הסדרה מול בוסטון סלטיקס. לאחר שההיט הודחו, באטלר הפצוע אמר כי אם הוא היה משחק, "בוסטון היתה הולכת הביתה, ובוודאי שגם ניו יורק".

נציין כי אם תגבור על אינדיאנה, הניקס תפגוש בגמר המזרח את המנצחת בין קליבלנד לבוסטון, שכאמור הדיחה את מיאמי של באטלר. גם הניקס וגם הסלטיקס נכנעו בסדרה להיט אשתקד.

מי שלא אהב בלשון המעטה את דבריו של באטלר הוא נשיא המועדון ואחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים, פט ריילי: "תהיתי אם ג'ימי מטריל או שהוא רציני? אם אתה לא המגרש, משחק נגד בוסטון או ניו יורק, אתה צריך לסתום את הפה שלך כשאתה מבקר את הקבוצות האלה".

דבריו החריפים של ריילי באו לאחר שבארצות הברית דווח בימים האחרונים כי מיאמי מהססת בנוגע להארכת חוזה שמנה לבאטלר המתבגר והפציע. שמועות על עזיבה אפשרית כבר צצו, אך כשריילי נשאל על האפשרות שבאטלר יישלח בטרייד הוא השיב בקצרה: "לא".

"באטלר שחקן מדהים", אמר ריילי על הכוכב שלו, "בחמש השנים האחרונות איתו אנחנו די מצליחים. לא זכינו באליפות וזה מפריע לכולם כאן, אבל הארגון שלנו לא עסוק בבנייה מחדש, לא אשתמש במילה הזו. אולי נשנה דברים אם זו הכוונה לבנייה מחדש כדי להיות טובים יותר, אבל את זה תמיד עשינו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר