סוף הדרך? לברון ג'יימס חטף את כל האמת בפנים - וגמר את העונה

כוכב לוס אנג'לס לייקרס נתן הכל על המגרש במה שעשוי להיות משחקו האחרון בקריירה, אבל מה שייזכרו לו אלה בעיקר התלונות, ההצגות והצרחות על השופטים • ברשתות ביקרו: "לוזר מסכן"

לברון ג'יימס עצבני אחרי ההפסד לדנבר נאגטס

עם הגב אל הקיר, לוס אנג'לס לייקרס חזרה לדנבר בפיגור 3:1 בתקווה לדחות את הקץ. לברון ג'יימס עמד במרכז העניינים, עשה הכל כדי שגם חבריו לקבוצה יתעלו, אבל בסופו של דבר הוא גילה יחד איתם, שהנאגטס גדולים עליהם, ובפעם השנייה בקריירה "קינג ג'יימס" הולך הביתה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף, עם הפסד 108:106 ו-4:1 בסדרה.

היה זה משחק הירואי של לברון, שבאופן סמלי לא הצליח לקחת את הזריקה האחרונה. נואש ואבוד הוא נחסם ושיחרר מסירה חסרת סיכוי. על זה אי אפשר לבקר אותו, אחרי הכל השחקן המבוגר ביותר ב-NBA העונה לא ויתר עד השנייה אחרונה. הוא גם סיים את העונה עם נגיעה מטריפל דאבל כשקלע 30 נקודות, חילק 11 אסיסטים וקטף 9 ריבאונדים.

אבל, וזה אבל גדול, אי אפשר היה שלא להבחין שכמו אותו ניסיון לזריקה אחרונה, לברון נואש לעוד. לעוד ניצחון, לעוד תשומת לב, לעוד כבוד ולעוד רגעי עליונות. לצערו הוא נתקל באלופה שמונהגת על ידי ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי (32 נקודות), שהטביע ללברון על הפנים ובכך גם הטיח בפניו את האמת - סוף הדרך של לברון ג'יימס כבר כאן. 

לברון מנסה לעצור את יוקיץ'. קצת יותר מדי בשבילו, צילום: USA TODAY Sports

ממשחק ההדחה, בו הצטיין, ייזכרו ללברון את כל מה שרע מבחינתו, גם אם הוא לא מודע לכך. מעבר לדאנק שחטף בפנים, הוא חיכה לשווא לשריקות לטובתו, וכשאלה לא הגיעו הוא פתח בהצגת אימים שכללה צרחות מאיימות על השופטים. אלה דווקא עשו את המאמץ ונתנו לו את הכבוד, אבל כאמור לא את השריקות שחשב שמגיעות לו.

וכך, מי שרואה את עצמו מלך, עמד שם משתומם, מתוסכל ועצבני, מסרב להשלים עם ההדחה, עם הירידה מכס המלכות, כשהוא קצר בתארים מכדי להשתוות למייקל ג'ורדן או קובי בראיינט, שירחפו כצל מעל הקריירה שלו גם אחרי שיפרוש.

מעבר לכך, ברשתות החברתיות חזרו וביקרו: "מדובר בלוזר מסכן", אחרי שלברון היה היחיד מבין שחקני הלייקרס, שעם הבאזר מיהר לרדת לחדר ההלבשה מבלי לברך את שחקני דנבר או לומר מילה כלשהי. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר