"תנו לי את הכדור, אני אנצח את המשחק": הנביא של אינדיאנה הדליק את כולם

עם 1.6 שניות לסיום הארכה, טייריס הליברטון סידר לפייסרס 1:2 על מילווקי (118:121) • "אני חי בשביל רגעים כאלה", הוסיף אחרי משחק גדול של טריפל דאבל • גם דאלאס מאבריקס חגגה על חשבון לוס אנג'לס קליפרס, לוקה דונצ'יץ' ניצח גם בטראש טוק

טייריס הליברטון. "העובד מספר 0 התייצב לעבודה". צילום: אי.אף.פי

טייריס הליברטון חווה את הלילה הגדול בחייו. נכון, הוא רק בן 24 ומצפה לו עוד קריירה ארוכה של רגעי שיא, אבל סל הניצחון על מילווקי באקס, שסידר לקבוצתו, אינדיאנה פייסרס, 1:2 בסדרת רבע גמר המזרח, הציב אותו במקום מכובד ברשימת הווינרים. וכפי שהוא אמר בעצמו: "אני חי בשביל הרגעים האלה".

כוכב הפייסרס לקח את הכדור האחרון במשחק ועם 1.6 שניות לסיום קבר את סל הניצחון ואף סחט עבירה, אותה הפך למהלך של שלוש נקודות שקבעו את תוצאת המשחק, 118:121 לאחר הארכה. "אמרתי לכולם, תנו לי את הכדור, אני הולך לנצח את המשחק. אנחנו הולכים לנצח את המשחק", אמר הליברטון בסיום.

מעבר למהלך קר הרוח שסידר את ה-W, הליברטון סיים את המשחק עם הטריפל דאבל הראשון שלו בקריירה בפלייאוף. 19 נקודות, 16 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, שגרמו לשדרי המשחק להכריז: "העובד מספר 0 התייצב לעבודה". גם כוכבת המכללות מאינדיאנה, קייטלין קלארק נתפסה מתלהבת ביציע עם סל הניצחון, מנציחה את הרגע בטלפון הנייד.

לוקה דונצ'יץ'. נהנה מכל רגע על המגרש, צילום: USA TODAY Sports

 

"אתה נמוך מדי", סימן לוקה דונצ'יץ' לקוואי לאונרד, רגע אחרי שקלע מעליו עוד 2 נקודות קלות. כוכב דאלאס מאבריקס הוביל את קבוצתו, יחד עם קיירי אירווינג ליתרון 1:2 בסדרה מול לוס אנג'לס קליפרס (90:101) ולא חס על יריבו. הסלובני גם צדק. לאונרד היה רע במיוחד עם 9 נקודות, נמוך מאוד ביחס לסטנדרט הרגיל שלו.

גם דונצ'יץ' לא הבריק במשחק הזה עם אחוזי קליעה נמוכים (28%), אבל סיים במרחק של אסיסט מטריפל דאבל עם 22 נקודות, 10 ריבאונדים וכאמור 9 אסיסטים. קיירי אירווינג התעורר מאוחר, אבל קלע 19 נקודות ב-13 הדקות האחרונות כדי להגיע ל-21 נקודות בסך.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר