למרות ההפסדים: "בטווח הארוך, וושינגטון זה המקום הנכון לדני אבדיה"

בבירה נטען כי מערכת היחסים בין הקבוצה לשחקן "נכונה לשני הצדדים וכי "החוזה שלו יכול להיראות כגניבה" • האגרסיביות של הישראלי משביעת רצנון, ומהו המהלך שביצע השנה יותר פעמים מבכל שלוש העונות הקודמות ביחד?

קווין דוראנט ודווין בוקר מדברים לאחר משחק מספר 2

וושינגטון אמנם רשמה עונה חלשה כשסיימה במקום הלפני אחרון במזרח, אך מבחינה אישית, דני אבדיה יכול להיות מרוצה מההתקדמות שעשה. הישראלי קפץ משמעותית ביכולת שלו בחצי השני של העונה, עד כדי כך שסיים במקום השישי במרוץ לתואר השחקן המשתפר. מבין 100 העיתונאים שמצביעים, אחד אף שם אותו במקום הראשון.

בכתבה שהתפרסמה ב"מוניומנטל", אתר המסקר את קבוצות הספורט של וושינגטון בענפים השונים, עסקו בישראלי. כזכור, הפורוורד חתם לפני העונה על הארכת חוזה לארבע השנים הבאות, שתיכנס לתוקף הקיץ, בסך 55 מיליון דולר: "כשהציעו לו את הארכת החוזה, בוושינגטון קיוו שהוא ימשיך להתקדם כפליימייקר ורסאטילי. החוזה הראה שיש ציפיות מהמשך ההתקדמות".

בארצות הברית כולה שמו לב להתקדמות כפי שניתן היה לראות בהצבעה לתואר השחקן המשתפר, כאשר בכתבה נאמר שאבדיה התעלה על הציפיות שהיו ממנו לקראת העונה: "החוזה החדש שלו יכול להיראות כגניבה. הוא עדיין לא הגיע לשיא, אבל נראה שלאבדיה והוויזארדס יש מערכת יחסים לטווח ארוך שתועיל לשני הצדדים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"זו העונה הראשונה שבה הלכו לאבדיה בהתקפה כשחקן חמישייה. השיפור במספרים שלו מבחינת אחוזי הקליעה מעודד. הוא קפץ ב-7.7 אחוז משלוש וזה הפך אותו לאיום בהקפה", נכתב על אבדיה, "הוא נהיה יותר אגרסיבי וזה ניכר במבחן הענין בדיוק כמוש זה ניכר בסטטיסטיקה. הוא השתמש בגודל שלו כדי לחדור לסל, הטאץ' שלו סביב הטבעת נהיה יותר נקי והוא באופן עקבי קלע סלים עם מגע. בשלוש העונות הראשונות היו לו 38 מהלכים של סל ועבירה. רק העונה היו לו 45 כאלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר