לא רק ווייד בולדווין: שחקן פנאתינייקוס פונה לבית החולים

בזמן שמכבי תל אביב מוטרדת מהפציעה של הכוכב שלה, הצרות לא פסחו גם על הירוקים • חואנצ'ו הרננגומס עבר בדיקת MRI ועל אף שחמק מפציעה חמורה, הוא צפוי להיעדר ממשחק 2 בסדרה • בנוסף על כך הספרדי סובל מסימפטומים של סינוסיטיס

ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס

ווייד בולדווין נפצע במהלך הרבע הרביעי של ניצחון מכבי תל אביב על פנאתינייקוס בתחילת הפלייאוף והדאיג את הצהובים. הקבוצה של עודד קטש לא לבד, שכן גם לירוקים יש סיבה לדאגה. חואנצ'ו הרננגומס, אחד מהשמות הבולטים בקבוצה, פונה לבית החולים ביוון ולפי דיווח במדינה יפספס את המשחק השני בסדרה מחר בערב (חמישי, 21:15).

הספרדי של פאו סובל מהתכווצות שרירים בשוק ברגלו השמאלית. הוא עבר בדיקת MRI שהראתה כי הוא חמק מפציעה רצינית יותר, אך כאמור הפגיעה הקיימת אמורה למנוע ממנו לשחק בחמישי. אם לא די בכך, אז הרננגומס סובל מסימפטומים חמורים של סינוסיטיס וזו הסיבה לכך שפונה לבית החולים. בימים הקרובים תתבהר התמונה ונדע האם הוא יוכל לעמוד לרשות ארגין עתמאן כשפנאתינייקוס "תתארח" אצל מכבי תל אביב בבלגרד בשבוע הבא, כל זאת בהנחה שאכן לא יתאושש בזמן למחר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הרננגומס נחשב לאחת ההחתמות הבולטות של פנאתינייקוס בקיץ האחרון, אך הוא רושם עד כה עונה די מאכזבת. אתמול במשחק הראשון הוא שיחק תפקיד חשוב בעיקר מבחינה הגנתית כשליקט 9 ריבאונדים, אך לכך הוא הוסיף 3 נקודות בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר