"עומדים לצד משפחתו": אבל גדול למאמן פנאתינייקוס לפני המפגש מול מכבי תל אביב

ארגין עתמאן התבשר כי אביו בן ה-90 הלך לעולמו • "אנו עומדים לצד המאמן שלנו ומשפחתו ברגע קשה זה", פרסמו אנשי מהיריבה של היוונית של הצהובים בפלייאוף היורוליג

ארגין עתמאן. ימים של אבל. צילום: אי.פי.אי

מכבי תל אביב ופנאתינייקוס מתכוננות בימים אלה במרץ רב לקראת תחילת סדרת הפלייאוף ביניהן (הטוב מחמש), בתקווה לצד עם היד על העליונה ולהעפיל לפיינל פור אחרי תקופה ארוכה. מכבי נעדרה מהאירוע מאז זכייתה בגביע היורוליג ב-2014, פאו לא היתה שם מאז 2012.

עם זאת, נראה שההכנות של היוונים ספגו מכה קשה, כיוון שמאמן הקבוצה ארגין עתמאן צפוי להיעדר מפעילות הקבוצה בימים הקרובים, אחרי שהתבשר הבוקר (חמישי) כי אביו בן ה-90, איברהים עתמאן, הלך לעולמו. המאמן הטורקי הנהדר, ייצא להלוויה ולהתאבל עם משפחתו, ועדיין לא ברור מתי יחזור לעמוד על הקווים של פאו.

"מועדון הכדורסל של פנאתינייקוס מביעה את צערו העמוק ביותר ותנחומים כנים לארגין עתמאן על אובדן אביו האהוב. איברהים עתאמן הלך לעולמו ביום חמישי בבוקר, בגיל 90. אנו עומדים לצד המאמן שלנו ומשפחתו ברגע קשה זה", פרסמו אנשי פאו. 

גם היריבה הגדולה אולימפיאקוס הביעה את תנחומיה על מות עתמאן האב: "מועדון הכדורסל של אולימפיאקוס מביע מעומק ליבו את תנחומיו למאמן מועדון הכדורסל פנאתינייקוס, ארגין עתמאן, על מות אביו האהוב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר