עיתונאי הטריד לעיני המצלמות את קייטלין קלארק, בארה"ב תוקפים | צפו

גרג דוייל מ"אינדיאנפוליס סטאר" סימן עם האצבעות שלו סימן של לב לעברה של קלארק, כשם שהיא נוהגת לסמן למשפחתה במהלך משחקים • הקולגות דורשים לשלול ממנו את האפשרות להיכנס למשחקים: "נסה להיות טוב יותר, ולא סוטה מוזר"

קלארק במסע"ת. צילום: AP

לאחר שנבחרה ראשונה בדראפט ה-WNBA, ועוררה סערה בעקבות השכר הנמוך שתקבל, נושא אליו התייחס גם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, קייטלין קלארק עמדה הלילה (בין רביעי לחמישי) בליבה של סערה, שלא באשמתה. העיתונאי גרג דוייל מ"אינדיאנפוליס סטאר" סימן עם האצבעות שלו סימן של לב לעברה של קלארק, כפי שהיא נוהגת לסמן למשפחתה במהלך משחקים, והדבר עורר את זעמם של לא מעט קולגות שלו מהמקצוע.

המקרה התרחש במהלך מסיבת העיתונאים של קלארק. לאחר שדוייל ביצע את התנועה, קלארק שאלה אותו: "אתה אוהב את זה?". "אני אוהב שאת כאן", ענה דוייל. "כן, אני עושה את זה למשפחה שלי כל משחק", אמרה קלארק. ודוייל השיב שוב: "תתחילי לעשות את זה לי ונסתדר מצוין".

כאמור בתקשורת לא נותרו אדישים. העיתונאית שירין אחמד צייצה: "צריך לקחת לו את תעודת העיתונאי ולתת אותה למישהו שמכבד נשים. בורות הורסת יושרה". העיתונאי כריס וויליאמסון הסכים וצייץ: "אבין לגמרי אם ייקחו מדוייל את תעודת הכניסה שלו למשחקים, על חילופי הדברים המגעילים הללו" כשגם עמיתו פיטר אדמיסטון הלך באותו קו וכתב: "זה פשוט מגעיל מצד דוייל. נסה להיות טוב יותר, ולא סוטה מוזר".

דוויל עצמו לאחר מכן התנצל ברשתות וכתב ברשת X: "היום, באופן המסורבל הטיפוסי לי, עשיתי סימן של לב בקבלת הפנים לקייטלין קלארק. התגובה שלי לאחר מכן היתה מביכה. אני מתנצל. לבי (מילולית וסמלית) במקום הנכון. אני מבטיח להשתפר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר