אפילו ג'ו ביידן התערב: המשכורת של כוכבת הכדורסל מסעירה את ארה"ב

יום לאחר בחירתה במקום הראשון בדראפט נחשף כי הכדורסלנית המוכשרת תרוויח קצת יותר מ-70 אלף דולר • מדובר בקצת יותר מהשכר הממוצע של קמעות ב-NBA • נשיא ארה"ב: "צריך לתת לבנות שלנו הזדמנויות שוות כמו לבנים שלנו"

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 77

קייטלין קלארק ממשיכה לקבל הרבה כותרות בארצות הברית, אבל הפעם בפן פחות חיובי. באמריקה חשפו כי הכוכבת החדשה של אינדיאנה פיבר שנבחרה ראשונה בדראפט תרוויח קצת יותר מ-76 אלף דולר לעונה - סכום נמוך משמעותית למישהי במעמדה. 

הסערה חצתה את גבולות המשחק ובארה"ב בחנו מה הרווח של שאר האנשים ב-NBA. לפי בדיקה שנערכה בתחילת העונה, לפחות חמישה אנשים שמשמשים כקמעות של קבוצות בליגה הטובה בעולם מרוויחים מעל 100 אלף דולר, כאשר הקמע של דנבר מרוויח לא פחות מ-625 אלף דולר. תיאו פינסון, ששייך לדאלאס, קיבל קנס של 100 אלף דולר על כך שלבש חולצה בצבע זהה לזה של היריבה במשחק מסוים - סכום שגבוה ב-24 אלף מהשכר של קלארק. 

מי שהתייחס עוד לנושא הוא לא פחות מנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שכתב בעמוד הטוויטר הרשמי שלו: "נשים בספורט ממשיכות לפרוץ גבולות ולעורר השראה בכולנו. עכשיו אנחנו רואים שאפילו אם מישהי נחשבת לטובה ביותר, היא לא מקבלת שכר הוגן. הגיע הזמן שניתן לבנות שלנו הזדמנות שווה כמו לבנים שלנו ולוודא שהן מקבלות כמו שמגיע להן".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר