כוכב מכבי תל אביב לשעבר יישלח לכלא בשל הונאת מיליונים

את 18 החודשים הבאים צפוי וויל ביינום להעביר מאחורי סורג ובריח, לאחר שיחד עם שחקנים נוספים שיקר לחבר המושבעים • גם בישראל הסתבך הרכז בן ה-41 עם החוק

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את העפלה לפלייאוף היורוליג

וויל ביינום, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, הורשע הלילה (בין שלישי לרביעי) בבית המשפט הפדרלי של מנהטן בהצהרות שקריות הקשורות למצבו הרפואי, כחלק מהונאת ביטוח ותוכנית הבריאות של ה-NBA. הוא נידון ל-18 חודשי מאסר בפועל, כשאיתו הורשעו שחקני עבר נוספים, חלקם ספגו עונשים כבדים יותר.

ביינום, היום בן 41, שיחק במכבי תל אביב בעשור הראשון של המילניום, וגם בתקופתו בישראל הסתבך עם החוק, ואף נעצר בחשד לדריסה של אדם אחר במהלך בילוי ב-2008. לבסוף התיק נגדו נסגר והוא שוחרר. אך לא הפעם. על פי ההאשמות, בזכות ההונאה שביצע, הוא הכניס לכיסו מיליוני דולרים בניגוד לחוק, כאמור לאחר ששיקר לגבי בריאותו.

"הוא שיקר לחבר השופטים תחת שבועה. הכלא מחכה לאנשים שמנסים לעוות את הצדק", נכתב בהצהרת התובע על מעשיו של ביינום. הפרשה מגיעה לסיומה העגום אחרי שדבר ההונאה נחשף לקראת סוף 2021. ביינום היה אחד מ-18 שחקנים שמעורבים בדבר המרמה, ומי שנענשו בצורה קשה יותר ממנו הם שחקני העבר קיון דולינג שנשלח לשנתיים וחצי בכלא וטרנס וויליאמס שנידון ללא פחות מעשר שנות מאסר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות





טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר