אבל כבד: יאיר פנטילט הלך לעולמו

אלוף ושיאן ישראל בריצות בינוניות בשנות ה-60, ואחד מגדולי האתלטים של ישראל, נפטר בגיל 83: "תמיד דאג לומר את מה שבליבו כדי לגרום לאהדה לאתלטיקה"

פנטילט ז"ל, צילום: איגוד האתלטיקה

אבל כבד נפל הערב (רביעי) לאחר שיאיר פנטילט, אחד מגדולי האתלטים של ישראל, שהשתתף במשחקים האולימפיים ברומא 1960, נפטר בגיל 83. 

פנטילט אלוף ושיאן ישראל בריצות בינוניות בשנות ה-60. היה לאתלט הישראלי הראשון שירד מ-4 דקות בריצת 1,500 מטר (מדידה ידנית), כשבנוסף לאולימפיאדה, הוא גם לקח חלק בארבע מכביות ובשלושה כינוסי הפועל.

באולימפיאדת רומא (1960) סיים פנטילט במקום 34, בריצת 1500 מטר בשיא ישראלי חדש של 3:59.8 דקות ובמקום 44, בריצת 800 מטר בשיא ישראלי חדש של 1:54.7 דקות. 

ההלוויתו של פנטילט ז"ל תתקיים הערב (רביעי) בשעה 22:30 בבית עלמין ירקון פ"ת בשער החסד.

מאיגוד האתלטיקה נמסר: "איגוד האתלטיקה מרכין ראש על לכתו של האתלט ואלוף ישראל לשעבר יאיר פנטילט. האיגוד שולח תנחומים למשפחתו בשם כל אוהבי האתלטיקה והספורט". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יו"ר איגוד האתלטיקה, עמי ברן: "האתלטיקה הישראלית איבדה היום את אחד מבכירי האתלטים מהדור הוותיק. יאיר פנטילט תמיד דאג לומר את מה שבליבו כדי לגרום לאהדה לאתלטיקה. כאתלט זכור לי את העידוד התמידי שלו להצלחת הספורטאים וקידום האתלטיקה. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר