הציבו לו תנאי מביך: השדר שתומך בישראל ויתר על השאת משואה

דיווח ב-N12: הרנן פלר, שמתבטא בעד ישראל ונגד החמאס במהלך שידוריו הרבים, היה אמור להיות אחד ממשיאי המשואות בטקס הקרוב • אחרי שהוצב לו תנאי הכרוך בעלויות כספיות כבדות, הוא החליט לוותר עד שכל החטופים יחזרו

הנשיא הרצוג והרנן פלר. . צילום: פליפה וולוקיטה

טקס הדלקת המשואות ממשיך להיות חלק מרכזי בשיח הישראלי לקראת יום העצמאות והיום (שבת) התגלתה סיבה ביזארית על כך שאחד ממי שהוזמנו להדליק משואה, בסופו של דבר לא יגיע. 

על פי דיווח ב-N12, שדר הכדורגל הארגנטיני, הרנן פלר, הוזמן להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב בעקבות התמיכה הגדולה שלו בישראל במהלך שידורי הכדורגל הארגנטינאי, כולל בגמר גביע הליברטדורס ובשידור של המפגש בין ארגנטינה לברזיל. דודתו, אופליה רויטמן, נחטפה לעזה ושוחררה בעסקת השבויים לאחר כחודשיים. 

על פי הדיווח, פלר הסכים להגיע ולהשיא משואה בטקס הקרוב, אבל יחד עם ההצעה הגיע גם תנאי. השדר בן ה-53 התבקש לשלם את עלויות הנסיעה שלו, שהותו בארץ ועל חדר בבית מלון. לאחר ששוחח עם משפחתו, פלר הודיע כי ויתר על הזכות ויגיע לשאת משואה, במידה ויקראו לו שוב, רק לאחר שכל החטופים יחזרו.

הרנן פלר ואופליה רויטמן., צילום: מתוך אינסטגרם
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

למרות זאת, עדיין יכול להיות שיימצא פתרון. בסוף מהדורת סוף השבוע של ערוץ 12, שם גם ניתן הדיווח, נאמר כי מירי רגב שמעה על הסיפור וביקשה כי יממנו את כל שהותו של פלר בישראל ואת עלויות הנסיעה שלו. נכון לשעה זו, עדיין לא ברור האם בסוף הוא יגיע או ימשיך לוותר על הכבוד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר