האנטישמי התורן: האקט המרגיז של הג'ודוקא הטורקי בסיום הקרב עם יריבו הישראלי

התקרית אירעה בקטגוריית המשקל מעל 100 ק"ג במפגש בין יבגני שמיצלין ומוניר ארטוג, למרות שביומיים הראשונים של התחרות ספורטאים טורקיים אחרים לא נהגו כך עם יריבים ישראלים

תמנע נלסון לוי לאחר מדליית הארד באליפות אירופה

יומה השלישי של אליפות אירופה בג'ודו, הנערכת בזאגרב, נפתח עם תקרית לא נעימה, כאשר יריב טורקי סירב ללחוץ את ידו של יריבו הישראלי. האירוע הגיע דווקא אחרי ששאר הספורטאים הטורקיים נהגו בספורטיביות מול יריבים מישראל, דוגמת המפגש אתמול (שישי) בין ודאט אלבריאק ושגיא מוקי בקטגוריית המשקל עד 81 ק"ג.

היום כאמור הדברים השתנו. בתחרות קטגוריית המשקל מעל 100 ק"ג נפגש הישראלי יבגני שמיצלין עם המדורג 33 בעולם, מוניר ארטוג הטורקי, שניצח בקרב ביניהם, אך בסיומו הסתובב וירד מהמזרן כדי להתחמק מידו המושטת של שמיצלין. בחצי שנה שעברה מאז פרוץ המלחמה, ספורטאים טורקים ומוסלמים רבים נהגו כך, למרות שכאמור ביומיים הראשונים של האליפות בזאגרב ראינו שאפשר גם ההיפך. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ולבספורט נטו. בקטגוריית משקל עד 90 ק"ג, לי קוכמן פתח מול יריב בוסני ולמרות שהיה בפיגור וואזארי, הוא השיג איפון ועלה לשלב הבא. לצערו של קוכמן, הוא הודח בקרב שלאחר מכן מול כריסטיאן טוט ההונגרי לאחר שצבר שלושה עונשים. באותו משקל, גיא גורביץ' הודח כבר בקרב הראשון על ידי יריב אוקראיני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר