טניסאית הצמרת הרגיזה את חברותיה לענף ומואשמת ברומן עם גבר נשוי

ארינה סבאלנקה מתכוננת לשלבים המתקדמים של טורניר מדריד ומבהירה: "אני מעדיפה לראות טניס גברים, יש בו יותר היגיון והוא יותר מעניין" • במקביל, ברשתות החברתיות תוקפים: "היא 'מרימה' גברים נשואים"

החיבוק שעלה לשוער נבחרת איראן ביוקר

טניסאית הצמרת הבלארוסית, ארינה סבאלנקה, עלתה לפני מספר שבועות לכותרות לאחר שהאקס שלה התאבד בקפיצה מגובה רב. היא זכתה לחיבוק גדול, אבל גם לביקורת חריפה על כך שחזרה מהר מאוד לשחק והוגדרה כאישה קרה, ש"שכחה להתאבל קצת". כעת היא שוב מושכת אש.

המדורגת מספר 2 בעולם (בספטמבר האחרון אף תפסה את המקום הראשון) התראיינה במהלך הכנותיה לשלבים המכריעים של טורניר מדריד, והפתיעה את כולם באמירה שהצליחה להרגיז את חברותיה לענף. "אני לא צופה הרבה בטניס, אבל כשיוצא לי אני מעדיפה לצפות בטניס גברים. יש להם יותר היגיון במשחק, הוא יותר מעניין".

נראה ששאר טניסאיות הצמרת ובכלל לא אוהבות את האמירה, שפוגעת בהן ובמאמץ שלהן להשתוות לגברים, ברמה המקצועית והכספית. במקביל סבאלנקה גם חוטפת ברשתות החברתיות, שמריצות "עדויות מצולמות" לכך שבן הזוג החדש שלה הוא גבר נשוי. "היא לא תלמד אף פעם?", עקצו חלק מהגולשות. "היא יכולה להניף איזה גביע שהיא רוצה, אז למה היא 'מרימה' גם גברים נשואים?", סוכמה הביקורת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר