לא קרוב לכדורגל ולכדורסל: הפרסים הכספיים באליפות אירופה בהתעמלות

ארטיום דולגופיאט והקולגות שלו יתחרו בשבועיים הקרובים ברימיני שבאיטליה במבחן הגדול האחרון לפני אולימפיאדת פריז • באיזה תרגיל מרוויחים את הפרס הגבוה ביותר וכמה מקבל המקום השמיני בכל גמר

משלחת משפחות החטופים בברלין
אליפות אירופה להתעמלות מכשירים תיפתח היום (רביעי) ברימיני שבאיטליה ותיערך במשך שבועיים. מעבר ליוקרה ולרצון לזכות במדליות, עבור ספורטאים רבים מדובר בעוד הכנה משמעותית לקראת אולימפיאדת פריז בקיץ הקרוב. 
 
ענף ההתעמלות אינו פופולרי כמו ענף הכדורגל או הכדורסל והספורטאים לא זוכים למענקים גבוהים, אך בכל זאת זכייה בטורניר בסדר גודל כזה מניבה פרסים נאים. ספורטאי שיזכה באליפות בכל מכשיר בנפרד באליפות יקבל מענק של אלף יורו, הזוכה במקום השני יקבל 750 יורו ועל המקום השלישי מקבלים מענק של 500 יורו. כל שמונת המשתתפים בגמר יקבלו מענק מסוים, כאשר הזוכה במקום השמיני יקבל 100 יורו. 
 
הפרס המשמעותי הוא בתחרות הקרב רב שם המקום הראשון יקבל מענק של 5,000 יורו, המקום השני יזכה ב-3,000 יורו ולמקום השלישי יחולק פרס של 2,000 יורו. גם בתחרויות הקבוצתיות יחולקו פרסים כאשר המענק לקבוצה שתגיע למקום הראשון יהיה 7,000 יורו. הקבוצה שתגיע שנייה תקבל 5,000 יורו והקבוצה שתסיים במקום השלישי תקבל 3,000 יורו. 
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
כאמור מדובר במענקים כספיים נמוכים יחסית, ולכן המתעמלים הגדולים בעולם כגון סיימון ביילס "עושים את הכסף הגדול" מחסויות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר