צפו: לוחם MMA איראני בעט בנערת זירה בגלל לבוש לא צנוע, והושעה לצמיתות

אירוע חריג במוסקבה • עלי הייבאטי פגע בנערת הזירה, הפסיד, ואף תקף את יריבו ואת השדר • בסיום הותקף על ידי המון רוסי זועם, וגם ההתנצלות הפומבית לא מנעה ממנו לספוג עונש כבד

אוהד סעודי מצליף בשחקן כדורגל עם חגורה / מתוך X

עלי הייבאטי, לוחם ה-MMA האיראני, למד על בשרו כי האשראי שיש למשטרת הצניעות במולדתו לנהוג באלימות כלפי נשים פחות מתקבל על הדעת במקומות אחרים. הייבאטי השתתף בתחרות "הארדקור MMA" במוסקבה במסגרת ה-HFC, כאשר לפני שהחל הקרב שלו עלתה נערת הזירה כדי לסמן על תחילת הסיבוב הראשון.

אותה נערת זירה, ששמה מריה, עלתה בלבוש די מינימלי שכידוע נוגד את החוקים באיראן. הייבאטי נתן לה בעיטה קלה וטען שהגיב כך משום שלבושה נוגד את דתו המוסלמית. מריה הופתעה והסתובבה לעברו והשופט היה צריך להפריד בין השניים. כל זאת, כאמור, לפני שהקרב בכלל החל.

צפו בבעיטה בנערת הזירה ובמתקפה האלימה של האוהדים

בקרב עצמו ארקדי אוסיפיאן הארמני הכניע את הייבאטי תוך חצי דקה, אך הדרמה לא הסתיימה שם. אוסיפיאן ניגש לחגוג עם הצוות שלו בזמן ההמתנה להכרזה הרשמית על הניצחון, ואז הייבאטי תקף אותו. למרות זאת, צוות השיפוט איפשר להייבאטי להישאר בזירה לקראת ההכרזה, ואז האיראני בעט בשדר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בהמשך התפרסם ברשתות החברתיות תיעוד לפיו קהל רוסי זועם רץ לעבר הייבאטי והחל לתקוף אותו פיזית בעקבות התנהגותו במהלך התחרות, במיוחד כלפי נערת הזירה. הייבאטי התנצל בפני מריה ברשתות החברתיות ואמר שהוא "איש נשוי שמכבד את המין הנשי". זה היה מאוחר מדי, וב-HFC החליטו להשעותו לצמיתות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר