טרגדיה ותעלומה: נרשם לדראפט ה-NFL - ומת בגיל 25

שחקן ההגנה של אוניברסיטת אלבני, איי.ג'יי סימון, עמד להגשים בשבוע הבא את חלומו הגדול • סיבת המוות טרם נקבעה • אצבעות מאשימות מופנות לחיסון הקורונה

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל

דראפט 2024 של ליגת הפוטבול האמריקנית, ה-NFL, ייערך בשבוע הבא, ואיתו אמורים שחקני מכללות ואוניברסיטאות להגשים את חלומם ולהצטרף לליגה הקשוחה והפופולרית. אחד הנרשמים לדראפט היה איי.ג'יי סימון, שבגיל 25 - הנחשב למאוחר יחסית - נגע בהגשמת החלום, אבל זה התפוגג בצורה טרגית.

סימון, שחקן קו ההגנה של אוניברסיטת אלבני, שנחשב לאחד מכוכביה העקשניים, עבד קשה כדי להגיע ליעד שישנה את חייו, אבל אתמול (חמישי), כך פרסמה אוניברסיטת אלבני, הוא נמצא ללא רוח חיים בביתו, כשסיבת המוות אינה ידועה עדיין. "איי.ג'יי היה איש צעיר ומדהים וחבר נהדר בקבוצת הפוטבול של האוניברסיטה. הוא היה מודל לחיקוי. חסרונו יורגש", נכתב על ידי ראשי האוניברסיטה.

סימון, שכבר נפגש עם הצוות המקצועי של ניו אינגלנד פטריוטס, שהיתה אמורה לבחור בו בדראפט, היה נחשב לאדם בריא. "אני מנסה להבין איך ספורטאים צעירים כל כך, בריאים, מתים כך פתאום", תהה סטיבן קירש, מומחה לחיסונים, שרמז, כך נראה, על תוצאות חיסוני הקורונה. הוא לא היחיד שהעלה את השאלה על הקשר בין חיסוני המגפה למות צעירים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בינתיים, אוהדי NFL העלו רעיון, למעשה מעין בקשה מליגת הפוטבול: "נשמח לראות את איי.ג'יי סימון נבחר כאות כבוד בדראפט הקרוב. פעולה סמלית לזכרו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר