ערן זהבי 2.0: הכישרון הצעיר שמשגע את הכדורגל הישראלי

אורי עזו, הקשר המבטיח שמככב במחלקת הנוער של מכבי תל אביב מסומן כדבר הבא • על הקשר הטוב עם אופיר חיים בנבחרת הנוער, הסיבה שבחר דווקא בצהובים, הפציעות שעצרו את ההתקדמות, התוכניות לשלבו בקבוצה הבוגרת ולהרוויח עליו כמו מאוסקר גלוך

מכבי ברלין חוגגת עלייה לגמר הגביע הברלינאי

אין הרבה שחקנים בישראל שיכולים להתגאות על התעניינות בהם מצד מועדונים כמו יובנטוס, מילאן ובולוניה, בטח לא כשמדובר בשחקן שעדיין לא שיחק אפילו משחק אחד בקבוצת הבוגרים. לפני כחודש הודיעה מכבי תל אביב על המשך דרכו של הכישרון הצעיר אורי עזו שחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. מיטש גולדהאר ובן מנספורד מאמינים כי הקשר המוכשר ישתלב בקרוב בקבוצה הבוגרת ויוכיח את הפוטנציאל העצום שלו בדרך למכירת ענק למועדון גדול באירופה, כמו הדרך שעשה לא מזמן אוסקר גלוך שהכניס לקופה הצהובה 7 מיליון יורו.

עזו בן ה-18 עלה לכותרות עוד בגיל 13. אז הוא שיחק במחלקת הנוער של מכבי חיפה וכבש שער שהפך לוויראלי ברשת וזכה למיליוני צפיות. השחקן גדל בבית שמש וכבר בגיל 11 עזב את הבית לטובת הפנימייה של הירוקים. הוא הפגין יכולת גבוהה והכישרון העצום שלו הלהיב את ראשי המועדון ובעיקר את המנהל הספורטיבי דאז, טור כריסטיאן קרלסן.

הביצוע של אורי עזו שהפך לוויראלי:

בקיץ 2020 השחקן המבטיח עשה את המעבר ממכבי חיפה למכבי פתח תקווה, במדיה כבש שישה שערים. אבי לוזון הוציא אותו ביחד עם סוכניו להתרשמות באיטליה. לאחר עונה וחצי במחלקת הנוער של המלאבסים בחר עזו לעבור למכבי תל אביב כשהמרחק מהבית הכריע. סמוך למתחם האימונים של הצהובים גרים בני משפחתו של עזו ואצלם הוא נשאר ללון במהלך השבוע.

במקביל עזו החל להתאמן בנבחרת הנוער אצל אופיר חיים שמאמין בו ומתכנן אותו כחלק מרכזי מהסגל החדש שנבנה לקראת הטורנירים הבאים. גורמים מספרים כי בין השניים יש קשר מצוין, ובסביבת השחקן מקווים שכמו אוסקר גלוך ושחקנים אחרים שפרחו בזכות ההצלחה אצל חיים, גם עזו יעשה מסע דומה.

אורי עזו, צילום: מכבי תל אביב

"בחצי השנה האחרונה אורי עשה קפיצת מדרגה ונמצא בקצב התקדמות נהדר", אומר דודו, שחקן העבר אופיר עזו. "זה בא בעיקר בשל העזרה של אופיר חיים בנבחרת הנוער והביטחון שהוא נתן לילד. אני יודע שבמכבי מרוצים ממנו, אבל הוא צריך להמשיך ולעבוד קשה ולהילחם על כל דקה במגרש ולהראות את מה שהוא יודע על המגרש. אני מאמין בו ובדרכו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בשנים האחרונות סבל היהלום המוכשר מכמה פציעות שגרמו להיעדרות ממושכת שלו מהמגרשים ולמעשה לעצירת ההתקדמות הגדולה שכולם ציפו ממנו. בסביבת השחקן מבינים כי העונה הבאה תהיה שנת המבחן שלו. אז הוא כבר יהיה שנה שנייה בקבוצת הנוער וגם צפוי להיות משולב באימוני הקבוצה הבוגרת. "אורי נחשב לאחד הכשרונות הגדולים בישראל ומסומן חזק בפנקסים של כל ראשי המועדון", אומרים במכבי תל אביב, "זה תלוי בו ובבריאות שלו. הוא יקבל את ההזדמנות שלו ונמצא במקום הנכון לפריצה הגדולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר