"כאילו כולם נגדנו": הצרות של מכבי תל אביב לקראת מכבי חיפה

הצהובים מתוסכלים אחרי ה-1:1 מול בני סכנין, שפתח שוב את מאבק האליפות: "קבוצות מגיעות בצורה קלה מדי לשער שלנו" • אוראל גרינפלד יגיש דו"ח חמור שעלול להוביל להפחתת נקודה למועדון הצפוני • וגם: מילסון, ההגנה, ועתידם של רובי קין וערן זהבי

צפו בחטוף הירש גולדברג פולין בימים יפים יותר ביציעי טדי

"זה הרגיש כאילו כולם נגדנו", כך תיאר מאמן מכבי ת"א, רובי קין, את התחושות שלו של שחקניו לאחר ה-1:1 בדוחא אתמול (שני) מול בני סכנין.

במכבי ת"א באו בטענות לשופט אוראל גרינפלד על ההרחקה של מילסון במצב של 0:1 והבהירו כי "זו טעות על טעות. מצד אחד הרביצו למילסון כל המשחק ואף אחד לא נענש ומצד שני הרחיקו את השחקן שעליו נעברו הכי הרבה עבירות. איפה ההיגיון?".

מלבד השופטים, שחקני מכבי ת"א הלינו בסיום על כך ש"חשו לא בטוחים". גרינפלד יציין בדו"ח חמור שיגיש הבוקר, כי חזיזים התפוצצו בסמוך לשוער רועי משפתי. בעקבות כך, סכנין תעמוד לדין ועלולה לספוג עונש כבד.

אם יוחלט כי החזיזים נזרקו לעברו של שוער הצהובים, העונש המקסימלי הוא הפחתת נקודה בפועל. אגב, באיגוד השופטים מגבים את החלטותיו של השופט הבילנאומי והבהירו: "שני הצהובים היו במקום, לא ברור על מה המהומה".

אוראל גרינפלד. מאנשי המפתח במשחק, צילום: מאור אלקסלסי

אבל הצרות של מכבי ת"א הן בעיקר מקצועיות. מילסון יחסר למאמן רובי קין בשבת הקרובה מול מכבי חיפה והמאמן שובר את הראש מי יעלה במקומו בצד שמאל של הקישור.

גם ללא ההרחקה, האנגולי של מכבי ת"א ספג כרטיס צהוב חמישי, שהיה מונע ממנו לשחק. מילסון כבר היה חסר העונה פעמיים מול מכבי חיפה בשל יציאתו לאליפות אפריקה ובשני המשחקים הללו מכבי ת"א הפסידה.

הבעיות של קין הן גם במשחק ההגנה. שחקנים בקבוצה הודו כי "קבוצות מגיעות בצורה קלה מדי לשער שלנו", כאשר אתמול, סכנין יכלה גם לנצח את המשחק והחמיצה מספר מצבים אחרי שכבשה את ה-1:1.

"מול מכבי חיפה נצטרך משחק הגנתי הרבה יותר טוב מצד כל השחקנים", אמרו בקבוצה של קין. מצידו של המאמן האירי, כל הדיבורים סביב עתידו זזו הצידה, עד השלמת המטרה - לזכות באליפות, כאשר כרגע לאור הירידה בפער הנקודות, רחוקה מלהיות בטוחה.

גם החלוץ ערן זהבי, מלך שערי הקבוצה, לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, כאשר הליגה תסתיים בסוף החודש. עדיין אין סיכום בין הצדדים וספק אם זהבי ימשיך בשכרו הנוכחי, שהוא הגבוה בליגת העל ועולה על מיליון דולר נטו.

ערן זהבי. יפחית משכרו במכבי תל אביב?, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יחד עם זאת, גם קיצוץ מסוים עשוי לבוא בחשבון, אם כי נראה שלא יהיה סיכום לפני סוף העונה, בין אם זה לחיוב או לשלילה. המשמעות היא, שערן זהבי יסיים את העונה ורק אז יוכרע עתידו במועדון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר