מכבי חיפה התפוצצה על בני ריינה, אבל אולי פירקה את המוקש מאוחר מדי

פרדי ורגאס העלה את החבורה של שרון מימר ליתרון כבר בדקה ה-2, אבל הירוקים אמרו עד כאן • צמד של פרנצדי פיירו ושל דין דוד (שהפך למלך השערים של הליגה) ועוד אחד של ליאור רפאלוב סידרו למסאי דגו 1:5 ענק • הפער הזמני ממכבי תל אביב: 4 נקודות

צפו בחטוף הירש גולדברג פולין בימים יפים יותר ביציעי טדי

מסאי דגו הגיע למשחק החוץ מול בני ריינה הערב (שבת) עם מפת מוקשים, כדי לא למעוד מולה בפעם השלישית בזמן קצר. מכבי חיפה עלתה על המוקש הזה בפעם הקודמת בה הקבוצות נפגשו בנוף הגליל, אך לא הייתה חכמה מספיק וכשהסתובבה ופגשה את ריינה בסמי עופר, היא הפסידה לה שוב.

לעלות פעמיים על אותו מוקש, ברוב המקרים, מוריד את הכלי משימוש, אבל איכשהו, מכבי חיפה גוררת את מאבק האליפות הזה מול מכבי ת''א.

פרדי ורגאס (2) כבר העלה זיכרונות מהמפגשים הקודמים, אבל דגו עשה הפעם התאמות בהרכב והשינויים הללו עזרו לירוקים לכבוש בתגובה חמש פעמים, לדרוך היטב על ריינה רק כדי לוודא שהמוקש הזה כבר לא יופעל שוב.

פרנצדי פיירו עלה לצד דין דוד ושניהם עבדו כל המשחק על סמביניה ונמניה ליובסלייביץ'. פיירו כבש צמד (11, 72), דין דוד הוסיף צמד שלישי ברציפות (14, 61) וליאור רפאלוב השלים את החגיגה בירוק (68).

אז נכון, מכבי חיפה לא עלתה שוב על המוקש, אבל הנזק שנגרם לה מול ריינה במפגשים הקודמים מולה, עלולים לעלות לה באיבוד האליפות. כרגע, הפער עומד על 4 נקודות (2 מהן ירדו בבית הדין), מכבי ת''א עם משחק חסר, לחץ על הכתפיים ובשבוע הבא שתי הגדולות ייפגשו בסמי עופר, מי מהן תעלה על המוקש?

פרנצדי פיירו וליאור רפאלוב, צילום: מאור אלקסלסי
דין דוד. כרגע, מלך השערים של הליגה, צילום: מאור אלקסלסי
מסאי דגו, צילום: מאור אלקסלסי
שרון מימר, צילום: מאור אלקסלסי
שחקני בני ריינה חוגגים. שער יתרון שלא החזיק מעמד יותר מדי, צילום: מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה במופע פירוטכניקה,
אוהדי מכבי חיפה במופע פירוטכניקה, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוהדי בני ריינה, צילום: מאור אלקסלסי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר