אתה שלנו: מכבי חיפה וברק בכר העבירו מסר ברור למאור לוי

הירוקים לא מתעלמים מהיכולת הנהדרת של הקשר המושאל למכבי פתח תקווה, שצפוי להתחיל את אימוני העונה הבאה בכרמל • אבי לוזון רוצה שיישאר וקבוצות נוספות לוטשות עיניים, אך ההחלטה שתתקבל תהיה משותפת לשחקן ולמועדון בו גדל

צפו בחטוף הירש גולדברג פולין בימים יפים יותר ביציעי טדי

הקשר מאור לוי צפוי לפתוח את האימונים לעונה הבאה במכבי חיפה. לוי חוזר לירוקים מעונת השאלה ונכנס לשנת חוזה, אך ההחלטה העקרונית שהתקבלה, היא שהוא יוזמן לפתיחת האימונים, ככל הנראה ייצא עם הקבוצה למחנה אימונים בחו"ל וזאת מתוך כוונה להשאירו.

גם הארכת חוזה וחתימה על חוזה חדש, נמצאים על הפרק. המאמן בעונה הבאה, ברק בכר, הוא האיש שנתן את ההזדמנות ללוי בקבוצה הבוגרת ותחתיו הוא גם שיחק לא מעט אצל הירוקים.

העונה הקשר בן ה-23 הושאל למכבי פ"ת ועד כה יש לו בליגה שני שערים ושישה בישולים. בחיפה לא מתעלמים גם מהיכולת בגביע המדינה. אתמול (שלישי) כבש לוי את שערו השלישי במפעל בניצחון על הפועל נוף הגליל (0:3), בדרך לגמר מול הפועל ב"ש.

מאור לוי כובש וחוגג בחצי גמר גביע המדינה, צילום: אלן שיבר

למעשה, לוי כבש בכל שלושת הסיבובים בהם שותף וכבש מול מכבי ת"א, הפועל חיפה וכאמור, גם נגד נוף הגליל. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאור כל זאת, אם הדברים תלויים באבי לוזון, הרצון הוא לראות את מאור לוי ממשיך במכבי פ"ת גם בעונה הבאה. ברקע, גם בית"ר ירושלים ומכבי נתניה הביעו עניין בשחקן, אך הדברים תלויים בעיקר בהחלטה שיקבלו יחד מכבי חיפה ולוי עצמו. בינתיים, כאמור, המסר שהועבר לו היה ברור, כי עליו להיערך לתחילת האימונים בקבוצה בה גדל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר