נשיא הכוכב האדום הודה לברק בכר: "הראה את הכישרון שלנו לעולם"

סבטוזאר מייאילוביץ' שיבח את המאמן הישראלי אחרי שזה משך את תביעת המיליונים נגד המועדון: "תודה על ההבנה והגישה, מודים על כך שהוא הביא לקבוצה שחקנים שיניבו לנו הרבה מאוד כסף"

ברק בכר. צילום: AP

הכותרות באתרי התקשורת של סרביה ממשיכים לעסוק מדי פעם בברק בכר. היום (שני) דווח כי המאמן הגיע להסכם עם קבוצתו הקודמת, הכוכב האדום בלגרד, על משיכת התביעה שלו נגדם והגעה להסדר כספי הפיצויים שאלופת סרביה חייבת לו על פיטוריו.

לאחר אותה החלטה, נשיא הכוכב האדום, סבטוזאר מייאילוביץ', שיבח את המאמן: "אני רוצה להודות לו על הגישה, ההבנה וההתגמשות. בזמן שהיה בקבוצה הוא הראה את הילדים המוכשרים שלנו לעולם, שקיבלו את ההזדמנות והוכיחו שהיא מגיעה להם. אנחנו רוצים להודות לבכר על כך שהביא את עומרי גלזר ושריף אנדאייה, שיהיו העברות שאנחנו מצפים להרוויח מהן הרבה כסף. אנחנו והשחקנים של המועדון מאחלים לבכר הרבה בהצלחה בהמשך הקריירה שלו".

ברק בכר, צילום: האתר הרשמי של הכוכב האדום
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הכוכב האדום עתידה לזכות בשבוע-שבועיים הקרובים באליפות סרביה, שכן היא מובילה בפער של 11 נקודות על פרטיזן בלגרד כשנותרו עוד חמישה משחקים עד לסיום הפלייאוף העליון בליגה הסרבית. בנוסף, היא תתמודד בגמר הגביע מול וויבודינה בעוד כחודש בניסיון לזכות בדאבל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר