אוהדי הפועל תל אביב פרצו מחסומים וניסו להגיע לשחקנים אחרי התבוסה

עשרות אוהדים התקרבו לאזור חדרי ההלבשה וצוות האבטחה מנע מהם להגיע לשחקנים בתום ה-5:1 לבית"ר ירושלים, שלושה נעצרו • לפני המשחק אוהדים, ככל הנראה של הקבוצה מהבירה, תקפו מספר אוהדים אדומים בסמוך לאצטדיון בלומפילד • גבר כבן 70 עבר פעולות החייאה ופונה במצב קשה אחרי שהתמוטט ביציע

אלימות אוהדים בסיום משחקה של הפועל תל אביב

סוער בבלומפילד. אחרי ההפסד 5:1 לבית"ר ירושלים, עשרות אוהדים של הפועל תל אביב פרצו את אחד השערים באזור חדרי ההלבשה בניסיון להגיע לשחקנים. למקום הגיעו עשרות שוטרים ואנשי אבטחה ומנעו מהם להיכנס פנימה לתוך חדרי הלבשה. שלושה אוהדים נעצרו.

עוד לפני המשחק אירעה קטטה המונית מחוץ לאצטדיון כאשר עשרות אוהדים, ככל הנראה של בית'"ר, תקפו מספר אוהדי הפועל בסביבה הסמוכה לאצטדיון. כוחות משטרה הגיעו למקום במהרה ועצרו מספר מעורבים בקטטה. גורם במערך האבטחה סביב המשחק סיפר כי "הנוכחות המוגברת של המשטרה מנעה אסון, אירוע כזה ללא רחמים הוא משהו שיכול להגמר בפגיעה בנפש".

אוהדי הפועל תל אביב, צילום: אלן שיבר

מלבד הקטטה, לא היה שקט גם בתוך האצטדיון. כוחות אבטחה ומשטרה איתרו עשרות אבוקות שהוסלקו כנראה מבעוד מועד. האבוקות הוסלקו ביציעים 4-5 של אוהדי הפועל תל אביב, אך גם ביציעים 10-11 שמאכלסים את אוהדי בית'"ר ירושלים.

בכל אופן, במהלך המשחק הופעלו אמצעים פירוטכניים ביציע אוהדי הפועל תל אביב ולאחר שריקת הסיום גם בצד הירושלמי.עשרות אוהדים של בית''ר נכנסו ליציע 13 והתמקמו מעל הספסל של קבוצתם. מאוהדים אחרים נמנעה כניסה לשער 8 שמאוכלס כולו האוהדים אדומים.

במהלך המשחקי צוות מד"א הוזנק לגבר כבן 70 שהתמוטט ביציע. הם העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבמהלכן חזר דופק, ופינו אותו לבית החולים וולפסון במצב קשה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בכל זאת הובערו אבוקות. יציע אוהדי הפועל תל אביב, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר