חשיפה: הכדורגל הישראלי ימשיך לארח בהונגריה

למרות התקווה של הנבחרת לשחק בארץ את קמפיין מוקדמות המונדיאל שייחל בספטמבר, כולם עושים את ההכנות להפוך את בודפשט לבית, כולל הקבוצות שישחקו במפעלים האירופאים

משלחת משפחות החטופים בברלין
הכדורגל הישראלי מתכונן לעוד עונת כדורגל אירופאית במחשבה שלפחות בתחילתה, הקבוצות הישראליות לא יוכלו לשחק במוקדמות הגביעים האירופאים בישראל. בשל קוצר הזמן ובשל ההבנה שהמלחמה תימשך עוד זמן ארוך, בהתאחדות לכדורגל וגם בקבוצות הישראליות המטרה היה להפוך את הונגריה לבית של הכדורגל הישראלי באירופה, נוכח ההצלחה בשנה החולפת. 
 
כזכור לצד הנבחרת הישראלית, גם הקבוצות הישראליות שיחקו בבודפשט, וההונגרים, על אף העובדה שהאירוח כלל מבחינתם הרבה כאב ראש, הביעו הסכמה להמשיך ולארח את הנבחרת והקבוצות הישראליות, ואף שריינו את המועדים של גביעי אירופה השונים ושל נבחרת ישראל כדי לתפוס איצטדיונים. אחת המסקנות מהעונה החולפת הייתה שאם אפשר להפוך את בודפשט לבית, הדבר יקל מבחינה לוגיסטית על הקבוצות מבחינת היערכות למשחקים.
 
בנבחרת ישראל שתחל את הקמפיין הבא רק בספטמבר, מקווים שדווקא משחקי הנבחרת כן ישוחקו בישראל נוכח העובדה שיש עוד חמישה חודשים עד לתחילתם, ומספיקים חודשיים של הפסקת אש, כדי להחזיר את המשחקים לארץ. הישראליות שיחלו את דרכן באירופה כבר בקיץ, יצטרכו למצוא בית חילופי אלא אם כן בשבועיים הקרובים תיפסק המלחמה בעזה ובצפון, דבר שכמובן לא נראה ריאלי.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
כך או כך, כדי לציין את הידידות שנרקמה בין הצדדים, ישוחק  משחק בין נבחרות הונגריה וישראל בחודש יוני. עבור ההונגרים המשחק יהווה משחק הכנה מרכזי אחרון לפני היציאה לאליפות אירופה בגרמניה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר