הפועל ירושלים למען החטוף הירש גולדברג-פולין: "אין זמן לבזבז"

החמאס פרסם סרטון ובו אות חיים ראשון מהחטוף שאוהד את הקבוצה מהבירה • מלבד השלט שתלו האוהדים, קבוצות הכדורגל והכדורסל פרסמו הודעות הקוראות להשיבו: "לא נפסיק להאמין" • גם קבוצת הכדורגל הגרמנית שהירש אוהד שלחה חיזוק: "כל כך מקווים שתהיה חופשי בקרוב"

ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס

כחלק מהטרור הפסיכולוגי שמפעיל החמאס, ארגון הטרור פרסם היום (רביעי) סרטון של חטוף ישראלי נוסף. מדובר בהירש גולדברג - פולין בן ה-23 שנחטף ממסיבת הנובה, וזהו סימן החיים הראשון שמתקבל ממנו אחרי 201 ימים בשבי.

גולדברג-פולין הינו אוהד הפועל ירושלים ומאז חטיפתו האוהדים של קבוצת הכדורגל והכדורסל קיימו מחוות רבות כלפיו ודאגו להראות שהם לא שוכחים אותו לרגע. לכך התגייסו גם הקבוצות עצמן, שבעקבות המסר מהירש פרסמו הודעות המייחלות לחזרתו מהשבי.

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט למען החטוף הירש גולדברג-פולין, צילום: אודי ציטיאט

קבוצת הכדורסל שיתפה פוסט שהעלתה רק לפני יומיים, ערב ליל הסדר, בו כתבה כי חג הפסח הוא לא אותו הדבר בלי החטופים וכי "הם חייבים את החירות שלהם". היום הוסיפה הקבוצה על כך וכתבה: "גם היום, במיוחד היום, לא נפסיק להאמין. החזירו את הירש הביתה". במשחקה של הפועל ירושלים הערב מול הפועל אילת, שיצא לדרך מעט אחרי פרסום הסרטון, אוהדים הניפו שלט ובו קראו להחזרתו של הירש מהשבי.

גם קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים שיתפה למסר לכבוד הירש. האדומים פרסמו תמונה של הירש מימים יפים יותר ביציע וכתבו: "אין זמן לבזבז, עכשיו!"

אל הקריאות הצטרפה גם ורדר ברמן, קבוצת הכדורגל הגרמנית שאותה הירש אוהד. הירוקים שהביעו תמיכה גדולה בישראל כבר מראשית המלחמה כתבו: "ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון של הירש גולדברג-פולין. זהו אות החיים הראשון שלו אחרי יותר מ-200 ימים. הרש, אנחנו כל כך מקווים שבקרוב שוב תהיה חופשי".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר