ללכת או להישאר: האופציות של ירדן שועה לקראת העונה הבאה

החלוץ אמנם מוביל את רוב הסטטיסטיקות של בית"ר ירושלים העונה, אבל שני הצדדים יודעים שכנראה זה הזמן להיפרד • האם יילך ליריבה הגדולה או שסוף סוף יגשים חלום וייצא לשחק בחו"ל?

מאיר הרוש - האפסנאי של בית״ר ירושלים

לאן יילך? ירדן שועה הוא ללא ספק אחד הישראלים הכישרוניים שמשחקים כיום בליגת העל. חלוץ בית"ר ירושלים חווה עוד עונה נהדרת מבחינה אישית עם 10 שערים ו-7 בישולים ומוביל את הקבוצה כמעט בכל פרמטר.

עם זאת, גוברים הסיכויים ששועה, לו עדיין חוזה לעונה הבאה במועדון, לא ימשיך בבירה ועשוי ללבוש מדים אחרים בעונת 2024/25. ריכזנו עבורכם את האופציות של השחקן בן ה-24.

להמשיך בבית"ר ירושלים. על הנייר, זו הייתה אמורה להיות אופציית ברירת המחדל של שועה, שכאמור מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה בקבוצה. עם זאת, מעמדו של הכוכב פחת עם הגעתו של המאמן ברק יצחקי והמנהל המקצועי אלמוג כהן. מי שהפך לאחד מעמודי התווך של הצהובים-שחורים בשנים האחרונות ואחד מחביבי הקהל, יודע שהישארות שלו בקבוצה היא עדיין אופציה טובה, בעיקר בגלל האהבה שהוא מקבל.

ירדן שועה. איזה מדים יילבש בעונה הבאה?, צילום: דני מרון

לצאת לחו"ל. בגיל 24, שועה עדיין חולם על תחנה חדשה מעבר לים לראשונה בקריירה, ומכירה שלו תשתלם בוודאי גם לבית"ר ירושלים מבחינה כלכלית. ללכת בעקבות עומר אצילי לאיחוד האמירויות זו אופציה שעל הפרק וכזכור היו על כך דיבורים חזקים ועל פי הדיווחים גם קיבל הצעות. כמובן שגם מעבר לאירופה בא בחשבון. בכל מקרה, נדמה שהסיכוי שיהפוך לליגיונר חדש הוא הגבוה מבין כל האופציות כרגע. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מעבר למכבי תל אביב. ללא ספק מהלך שיכול להיות בקלות אחד מהגדולים שנעשו בליגה בשנים האחרונות. בקיץ האחרון, עוד כשהמשא ומתן בין שועה לבית"ר ירושלים היה תקוע, פורסם כי ערן זהבי "יהיה שמח לשתף פעולה עם ירדן שועה" ואף דווח כי הצהובים הביעו בו עניין. אז האם הקלפים ייטרפו ובענק? 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר