"נמנע לינץ'": בעולם מזדעזעים מהניסיון לפגוע בשחקני נבחרת הנוער של ישראל

התיעודים של מפגינים פרו-פלשתינים מנסים לפרוץ באלימות למשחק נבחרת הנוער בנורבגיה, מעוררים סערה ברשתות החברתיות • משפיענים פרו-ישראלים טוענים: "אלו תומכי חמאס, נמנע פה לינץ'"

הניסיון של מפגינים פרו-פלשתינים לפרוץ למשחק של נבחרת הנוער בכדורגל בנורבגיה, ממשיך לעורר הדים בעולם. עשרות משפיעני רשת פרו-ישראלים מגנים את המעשה, על רקע עוד תיעודים מטרידים.

כזכור עשרות מפגינים פרו-פלשתינים ניסו לפרוץ לאצטדיון שאירח את המשחק במוקדמות אליפות אירופה ביום שלישי. המפגינים, חמושים באבנים וחזיזים, נתקלו ביד קשה של המשטרה המקומית שמנעה מהם להיכנס לאצטדיון.

העיתונאית מיה שוורצנברג כתבה ברשת X: "אלה לא פעילים שאכפת להם מבעיות העולם, אפילו לא הבעיות של עזה. בואו נדמיין לשנייה שהמשטרה הייתה במקום אחר והאנשים הללו היו שמים את ידיהם על הספורטאים הישראלים, כולם מתחת לגיל 19. איך לדעתך זה היה נגמר? כמה זמן עד שהרשויות מהמדינות הללו יתחילו לשלול אזרחויות וישלחו אותן בחזרה למדינות מהן הגיעו?".

גם אדם מילשטיין, פילנתרופ אמריקני יהודי ועורך דין מקליפורניה, הזדעזע מהתיעודים: "סצנות מחפירות בנורבגיה שבהן מפגינים פרו-חמאס ניסו לתקוף שחקנים מישראל".

בחשבונות פופולריים אחרים הגדירו את הדבר כ"ניסיון לינץ' של כנופיות תומכות חמאס באירופה".  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר