"מצפים לסיום המלחמה": המסר שמשאיר למכבי תל אביב פתח של תקווה ביורוליג

מנכ"ל המפעל פאוליוס מוטייונאס הבהיר את התנאים לחזרת משחקי הצהובים ליד אליהו והוסיף: "המטרה שלנו היא שקבוצות יארחו בבית שלהן" • עוד אמר שמכבי אינה השיקול היחיד בצירוף קבוצה מהאמירויות

שחקני מונאקו מותקפים על ידי אוהדי פנרבחצ'ה

באמצע השבוע הקרוב תפגוש מכבי תל אביב את פנאתינייקוס למשחק חמישי ומכריע בסדרת הפלייאוף. המתח לקראת המשחק באתונה, שבסופו הצהובים יכולים לחזור לפיינל פור אחרי עשר שנים, כבר נמצא בשיאו, אבל בלי שום קשר לתוצאה, אלופת ישראל החלה לקבל מסרים מהנהלת המפעל. לקראת העתיד לבוא.

בראיון לתקשורת הספרדית, החמיא מנכ"ל היורוליג פאוליוס מוטייונאס לקבוצה הישראלית על תפקודה בעונה כל כך קשה, רחוק מהבית, והודה גם למארחים הסרבים בבלגרד ולשאר קבוצות המפעל שהתחשבו בה. מוטייונאס גם התייחס לעונת המשחקים הבאה, ואולי השאיר למכבי פתח של תקווה.

פאוליוס מוטייונאס. פתוח להכל,

 

"אנחנו מצפים לסיום המלחמה בקרוב. המטרה שלנו היא שקבוצות יארחו בבית שלהן, אבל הביטחון וסיום המלחמה קודמים לכל", הבהיר מוטייונאס את התנאים לחזרת משחקי היורוליג לישראל. הדברים אמורים גם לגבי הפועל תל אביב, במידה ותמשיך בעונה הבאה ביורוקאפ. גם אי סיום המלחמה לא סוגר את הפתח הזה, כיוון שהמנכ"ל הזכיר שסידורי ביטחון ראויים יכולים להספיק כדי למלא מחדש את יד אליהו בימי חמישי (ואת הדרייב אין).

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נושא נוסף שעלה הוא צירופה של קבוצה מהאמירויות ליורוליג. "זה עניין של פוליטיקה, אבל גם של לוגיסטיקה, ניהול טיסות וכמות אוהדים שיוכלו להגיע. גם מכבי היא אחד הנושאים שייקבעו, אבל בוודאי לא הדבר היחיד", אמר מוטייונאס, שהוסיף כי מכבי לא שללה על הסף את האופציה האמירתית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר