חוזרים לאתונה: נקבע המועד הסופי למשחק 5 בין פנאתינייקוס למכבי ת"א

הצהובים ייאלצו לשוב לבירת יוון בעקבות ההפסד 95:88 במשחק הרביעי בסדרה • לקראת המשחק שיקבע מי תעלה לפיינל פור, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

קבלת ההחלטות בצד הירוק היתה עדיפה. בונזי קולסון שומר על קוסטאס סלוקאס. צילום: אודי ציטיאט

מכבי תל אביב יצאה הערב (חמישי) מאוכזבת מאולם הפיוניר שבבלגרד, זאת בעקבות ההפסד לפנאתינייקוס שקבע 2:2 בסדרה. בעקבות התוצאה, ההתמודדות בין הקבוצות תוכרע באולם האואקה שבאתונה, מול כ-18,000 צופים יוונים משולהבים. נכון לעכשיו, ווייד בולדווין לא צפוי לשחק לאחר שנפצע במהלך הרבע השני.

היורוליג הודיע באופן רשמי כי המשחק החמישי בסדרה ייערך ביום שלישי (7.5) בשעה 21:15.  במפעל למדו מהשנה שעברה, אז לא פחות משלוש סדרות הגיעו לחמישה משחקים, והם ביצעו חלוקה כזו כך שכל משחק כזה ישודר ללא התנגשות עם משחק אחר. המשחק החמישי בין ברצלונה לאולימפיאקוס יתקיים ברביעי, וכך גם זה בין מונאקו לפנרבחצ'ה אם יהיה בכך צורך.

ג'ון דיברתולומיאו,

מכבי ת"א כבר שיחקה משחק חמישי אחד באתונה, ב-2012, אז היוונים ניצחו 85:86 ועלו לפיינל פור בפעם האחרונה בתולדותיהם. המשחק היה צמוד למרות ריצות יווניות בראשותו של דימיטריס דיאמנטידיס, שגם הכריע את ההתמודדות מהקו אחרי שהצליח לסחוט עבירה מריצ'ארד הנדריקס 5 שניות לסיום. 

גם בשנה שעברה החבורה של עודד קטש נאלצה לשחק משחק חמישי ומכריע בחוץ, הפעם במונאקו. במשחק עצבני מכבי נשארה צמודה במשך שלושה וחצי רבעים בזכות משחק גדול של ווייד בולדווין, אבל נכנעה בסיום 97:86 לג'ורדן לויד שהתעלה במאני טיים. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עד כה אף קבוצת חוץ לא הצליחה לנצח את המשחק החמישי ולעלות לפיינל פור היורוליג. האם מכבי תל אביב תהיה הראשונה לעשות זאת?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר