ווייד בולדווין ל"ישראל היום": "לא יודע מתי אחזור, מתסכל לשבת בצד ולא לשחק"

כוכב מכבי תל אביב, שצפה מבחוץ בפנאתינייקוס משווה את הסדרה ל-1:1: "נראה יום אחרי יום מה יש לי" • על המעבר כעת לבלגרד: "לשחק אל מול הקהל שלנו זו ברכה, חסרנו את זה מאוד כל השנה"

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 78

48 שעות לאחר שהיממו את האואקה וגנבו את הביתיות מפנאתינייקוס עם ניצחון חוץ דרמטי, מכבי תל אביב נכנעה אתמול (חמישי) ליוונים שאיזנו את הסדרה ל-1:1 לפני שזאת עוברת לאולם הפיוניר בבלגרד לצמד משחקים ביתיים עבור הצהובים.

בשיחה עם "ישראל היום" לאחר התמודדות שיתף ווייד בולדווין הפצוע, שהחמיץ את ההתמודדות, מתחושותיו: "אני מרגיש טוב אבל אני עדיין לא יודע מתי אחזור מהפציעה ואוכל לשחק. המשחק השני היה משחק פלייאוף טיפוסי, הם שיחקו מאוד חזק ואגרסיבי והיה ברור שהם מלאי מוטיבציה לאחר שהפסידו את המשחק הראשון בסדרה, ראו שהם רצו מאוד את המשחק הזה. באופן אישי עבורי זה מתסכל לשבת בצד ולא להיות מסוגל לשחק, נראה יום אחרי יום מה יש לי ומתי אהיה כשיר".

לא מעט דרמות וניסיונות להכניס אלמנטים פוליטיים ולאומיים נעשו בזמן הקצר שבין המשחק הראשון לשני. בניסיון להפעיל לחץ על השופטים ולחמם את הקהל המקומי פעלו בימים האחרונים ארגין עתמאן ובעלי פאו דימיטריס ינאקופולוס באמצעים חריגים שכללו גם הודעת מועדון חריפה שהאשימה את השופטים בעזרה למכבי בשל המצב בישראל.

אתה חושב שההתנהלות של פאו לאורך הימים האחרונים השפיעה על התנהלות המשחק?

"לא, זה פלייאוף וכל משחק שונה מאוד מהמשחק שהיה לפניו אבל זו סדרה ואנחנו נמצא פתרונות".

ווייד בולדווין מימין במשחק הראשון מול פנאתינייקוס, צילום: EPA

ביום שלישי בשבוע הבא תנדוד הסדרה לבלגרד שם ינסו חניכיו של עודד קטש להשלים את המלאכה, מלווים בכמה מאות אוהדים שיעשו את הדרך לבירה הסרבית. "אני מקווה שהעובדה שביום שלישי בשבוע הבא תנדוד הסדרה לבלגרד שם ינסו חניכיו של עודד קטש להשלים את המלאכה, מלווים בכמה מאות אוהדים שיעשו את הדרך לבירה ונשחק עם קהל תדחוף אותנו קדימה ותשפיע על המשחק לטובתנו. במכבי לשחק אל מול הקהל שלך זו ברכה. חסרנו את זה מאוד כל השנה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בולדווין טס לעבור טיפולים בקרואטיה במאמץ להכשירו להמשך הסדרה. הגארד צפוי לחבור מחדש לקבוצה ביום שני בבלגרד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר