במכבי תל אביב יודעים: למרות כל הקשיים, העונה אין דבר שהוא בלתי אפשרי

עודד קטש עשה ליוונים בית ספר בניהול חילופים וחלוקת עומסים • השחקנים שלו גילו אופי וידעו לחפות על כל הבעיות • אז מה הפלא שהצהובים קרובים לפיינל פור ראשון זה עשר שנים

ריברו עוצר את לסור. מכבי מצאה פיתרון לכל דבר. צילום: אי.פי.אי
2004 - מכבי תל אביב זוכה ביורוליג. 2014 - מכבי תל אביב שוב זוכה ביורוליג. האם גם ב-2024 הצהובים יחוללו ניסים? לפי איך שהעונה המשוגעת הזאת מתפתחת, אי אפשר לפסול שום דבר, והאמת היא שהמילים מתחילות להיגמר, כי השיאים של מכבי ממשיכים להישבר.
 
19 אלף צופים מילאו את האואקה ונתנו תחושה של הר געש ביציעים, אבל למרות זאת, ולמרות שנקלעה לפיגור דו ספרתי, ולמרות שוויד בולדווין נפצע, מכבי מצליחה לעשות את זה, ולהעביר אליה את יתרון ביתיות. היא כעת במרחק שני משחקים מהפיינל פור. הכל בעונה הזו מקבל מימדים אחרים. כל הישג גדול יותר מבכל עונה אחרת.
 
אופי. זה הסיפור. היו במשחק אתמול לא מעט מצבים שזה נראה גמור. נכון שלא היה 20 הפרש, אבל פאו שלטה בעניינים. אבל מכבי של העונה עשויה מחומרים אחרים. רבע אחרון עצום, בלי בולדווין הפצוע,  והיא יצאה מהמשחק מנצחת בזכות העוצמות המנטליות. כנראה שדווקא התנאים הקשים של העונה הזו חישלו את מכבי. כנראה שהאתגרים הגדולים שעברה גורמים לה להאמין שאין דבר שהוא בלתי אפשרי.
 
עודד קטש עשה את שלו בדבר אחד מרכזי - ניהול חילופים. השחקנים של מכבי הגיעו רעננים יותר לדקות הסיום. כשאתה רענן יותר, קבלת ההחלטות שלך טובה יותר. מנגד השחקנים המרכזיים של פנאתינייקוס הגיעו מותשים ואז שחקן עתיר ניסיון כמו סלוקאס, שעבר הכל, מחטיא בדקות בסיום כדור עונשין ואחר כך מאבד כדור.
 
אם לגנוב את הביתיות, אז זה במשחק הראשון, אומרת הקלישאה הקלאסית של משחקי הפלייאוף. זה בדיוק מה שמכבי עשתה והיא במצב קלאסי להפוך את העונה הזו להיסטורית. עכשיו רק נזכיר שמכבי ניצחה במשחק הראשון של הסדרה מול מונאקו בעונה שעברה והפסידה את המקום בפיינל פור.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ולא רק זה, חשוב לציין שמצבו של בולדווין לא ברור, למרות שהבטיח שישחק במשחק 2, ושהעונה אין למכבי את יד אליהו, האולם הביתי מחוץ לטווח. אבל, אחרי שאמרנו את כל זה - עדיין יש כאן הזדמנות ענקית לחזור למעמד השיא של היורוליג אחרי 10 שנים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר