מאני טיים: זה הסכום שמכבי תל אביב תרוויח אם תעפיל לפיינל פור היורוליג

רגע לפני פתיחת סדרת הפלייאוף מול פנאתינייקוס, המענקים על ההישגים ביורוליג נחשפים • הצהובים כבר הכניסו סכום נאה בעקבות העלייה לשמונה האחרונות, אך הסכום יגדל משמעותית אם יסיימו בצורת של עשור ללא הופעה במעמד היוקרתי

ג'וש ניבו בראיון בלעדי ל"ישראל היום"

מכבי תל אביב תפתח הערב (שלישי, 20:30) את סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג כשתתארח אצל פנאתיינקוס היוונית. היא תקווה לרשום ניצחון חוץ הערב או במשחק השני בחמישי כדי לגנוב את יתרון הביתיות, אולי בדרך לפיינל פור ראשון מאז 2014.

לצד היוקרה וההישג המקצועי, העפלה לארבע הגדולות של המפעל שווה גם לא מעט כסף עבור הקבוצות. בעקבות הניצחון על באסקוניה במשחק הפלייאין והעפלה לפלייאוף מן המקום ה-7 הבטיחו כבר עכשיו הצהובים מענק התחלתי של 579,694 יורו שייכנס לקופת המועדון. אם תגבור מכבי תל אביב בסדרת רבע הגמר על פנאתיינקוס, הקבוצה תיחשב בפיינל פור לזו שסיימה את העונה במקום השני בטבלה (מיקומה של פאו בתום העונה הרגילה) ותגרוף מענק מכובד של 985,479 יורו.

הדירוג הסופי לצורך המענקים ייקבע רק לאחר סיום משחקי הפיינל פור. אחרי המשחקים ביוון הערב ובחמישי, תעבור הסדרה לשני משחקים בשטארק ארנה שבבלגרד ובמידת הצורך משחק חמישי ומכריע בין הקבוצות ישוחק גם כן באואקה שבאתונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לא רק יוקרה. שחקני מכבי תל אביב, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר