סגנו של הנייה: "אם בכירי חמאס יאלצו לצאת מקטאר - נעבור לירדן" 

את הדברים אמר בכיר ארגון הטרור מוסא אבו מרזוק בראיון לערוץ "אל־עאלם" האיראני • "בירדן יש עם מכובד שתומך בהתנגדות הפלשתינית", הוסיף • לפני כעשרה ימים דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" כי ההנהגה שוקלת לעזוב את האמירות לאחר שהות של 12 שנים בדוחא

מנהיגי חמאס בקטאר חוגגים את טבח שבעה באוקטובר

 "אם בכירי חמאס יאלצו לצאת מקטאר - אז הם ילכו לירדן": כך אמר הבוקר (שני) סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון, מוסא אבו מרזוק לתקשורת האיראנית.

מוסא אבו מרזוק, צילום: אי.פי

בראיון לערוץ "אל־עאלם" האיראני אמר בכיר ארגון הטרור בחו"ל כי "ירדן תהיה היעד הבא של חמאס אם הוא יעזוב את קטאר". לדבריו יש "שמועה שבכירי חמאס יעברו לעיראק או לסוריה או לטורקיה. כל זה הוא רק אווירה תקשורתית שנועדה להפעיל לחץ על הקטארים. אם הנהגת חמאס תעבור - מה שלא קורה כרגע - אז היא תעבור לירדן. בירדן יש עם מכובד שתומך בהתנגדות הפלשתינית ויש לו מערכת יחסים טובה עם המשטר הירדני".

ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבדול רחמן בן ג'סים אל ת'אני (ארכיון), צילום: רויטרס

 

לפני כעשרה ימים דיווח  ה"וול סטריט ג'ורנל" כי הנהגת ארגון הטרור שוקלת לעזוב את קטאר. זאת לאחר שהות של 12 שנים בדוחא. לפי הדיווח, בחמאס שוקלים את המעבר בשל לחץ גובר מצד מחוקקים אמריקנים על קטאר להביא לתוצאות כמתווכת במשא ומתן על עסקת חטופים והפסקת אש ברצועת עזה.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר