בתוך יממה: שני מפקדים בחיזבאללה חוסלו

דובר צה"ל אישר את מותו של מוחמד ח'ליל עטיה, מפקד בכוח רדואן • בנוסף, חוסל גם בכיר במערך ההגנה האווירי של חיזבאללה בשם חסן עזקול • לאחר מכן הופעלו שורת אזעקות מעכו וסביבתה ועד הקריות, שלוש מטרות אוויריות יורטו

תיעוד מחיסול הבכיר במערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה בגזרת דרום לבנון // דובר צה"ל

בכיר במערך ההגנה האווירי ומפקד בכוח רדואן חוסלו על ידי צה''ל בתוך יממה, כך אישר היום (שלישי) דובר צה"ל. לאחר החיסולים: הופעלו שורת אזעקות מעכו וסביבתה ועד הקריות, שלוש מטרות אוויריות יורטו.

תיעוד: יירוט בשמי נהריה

במהלך הלילה חוסל במרחב ארזון המחבל מחמד ח'ליל עטיה, מחבל מרכזי ביחידה האווירית של כוח רדואן בארגון הטרור חיזבאללה. במסגרת תפקידו עטיה היה מעורב בהכנה וביצוע של מתווי טרור לשטח הארץ. הוא היה תושב כפר בדרום לבנון, בן 29, והיה מחבל ביחידת העילית של ארגון הטרור.

אזעקה בחוף התמרים בעכו // תקשורת ערבית

במהלך הבוקר אישרו בחיזבאללה את מותו של מוחמד ח'ליל עטיה, המחבל ה-287 שחוסל על ידי ישראל מאז תחילת המלחמה באוקטובר. בצה"ל, אגב, מעריכים את מספר ההרוגים של חיזבאללה ביותר מ-300.

המחוסל מוחמד ח'ליל עטיה, צילום: ללא

בהמשך לכך, דובר צה"ל מאשר כי צה"ל תקף וחיסל הבוקר באמצעות כלי טיס של חיל האוויר במרחב דרום לבנון, את חסין עלי עזקול, מחבל מרכזי במערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון.

המחוסל חסן עזקול,

עזקול היה מעורב רבות בפעילות המערך ולקח חלק בתכנון וההוצאה לפועל של מגוון פעילויות טרור. סיכולו מהווה פגיעה משמעותית ביכולת המערך והארגון במרחב. לפי דיווחים ערביים, עזקול, המכונה אבו עלי, שימש גם בתור מהנדס של ארגון הטרור. באל-חדת' ציינו כי עזקול היה גם מפקד במערך הרקטי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר