שיפור במצבה של הפצועה בפיגוע הדקירה ברמלה

בבית החולים אסף הרופא מעדכנים בייצוב מצבה של הצעירה שנדקרה ברמלה - היא לא הזדקקה לניתוח ומצבה בינוני • קרובי משפחתו של החשוד שנעצר טוענים שהוא מעורער בנפשו • החקירה נמשכת

שיפור במצב הפצועה מהפיגוע ברמלה, השר בן גביר במצב קל // דוברות המרכז הרפואי אסף הרופא

מקשה לבינוני: בבית החולים אסף הרופא מאושפזת הצעירה בת ה-19, שנפצעה היום (שישי) באורח קשה בפיגוע הדקירה שהתרחש בעיר רמלה. הרופאים ייצבו את מצבה והיא לא נזקקה לניתוח. בפיגוע שאירע בסביבות השעה 16:30 הגיע צעיר ערבי-ישראלי תושב העיר אל שוק רמלה, התנפל מאחור על הצעירה והחל לדקור אותה בגבה כמה דקירות.

הצעירה, תושבת בנימין שהגיעה להעביר את השבת עם בני משפחתה בעיר, החלה לזעוק. אביה, אחיה וקרוב משפחה החלו לרדוף אחר המחבל מרחק של כקילומטר, כאשר למרדף הצטרף צעיר נוסף. בעדותו, כפי שסיפר לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שהגיע לזירת הפיגוע, אמר הצעיר: ״רדפתי אחריו. ראיתי אותו רץ עם הסכין. הוא לא זרק אותו. הוא רץ ואני צועק אחריו 'עצור עצור'. הוא המשיך לרוץ ולרוץ".

רגעי סיכול הדוקר בפיגוע ברמלה // ללא

הצעיר שחיסל את הדוקר סיפר על רגעי המרדף והמחשבות שעלו במוחו: "לא רציתי לירות בהתחלה כי הייתי במרחק יחסית גדול ממנו, פחדתי שאם אני אפספס אותו אני אפגע בעובר אורח. הדבקתי אותו כמה שאפשר בריצה, ובשלב כלשהו עברה אישה מבוגרת מולו, זה היה או לתת לו עכשיו כדור או שהוא דוקר אותה. יריתי בו כדור והוא נפל חמישה מטרים מהאישה״.

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת הפיגוע והחלו בסריקות כדי לשלול הימצאות מחבלים נוספים. המחבל הוא כאמור תושב רמלה, בן למשפחה מוכרת מאוד בעיר. משפחתו טענה כי הוא מעורער בנפשו ומסוכן. כמו כן, לדברי גורמי משפחה, הם אף התריעו על כך בפני המשטרה. לפי שעה, החקירה נמשכת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר