"עבר באור אדום": בן גביר היה מעורב בתאונה בזירת הפיגוע ברמלה, מצבו קל

שלושה פצועים נוספים פונו מהרכב של השר לביטחון לאומי ומהרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה, כולם במצב קל עד בינוני • באוגוסט האחרון רכבו של בן גביר היה מעורב בתאונה בירושלים • מלשכתו נמסר: "השר חש בטוב, בהכרה, ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא"

תיעוד: רגעי התאונה של השר בן גביר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר היה מעורב בתאונה בזירת הפיגוע ברמלה היום (שישי), זאת לאחר שרכבו התהפך. הוא פונה לבית חולים במצב קל. בתאונה נפצעו גם בתו, נהגו, מאבטחו והנהג ברכב הנוסף שהיה מעורב בה. כולם במצב קל-בינוני. לפי עדויות, הרכב עבר באור אדום.

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, דקות לפני התאונה, צילום: דוברות השר

מלשכת בן גביר נמסר: "השר חש בטוב, בהכרה, ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא". השר יישאר בהשגחה בבית החולים לאורך השבת.

תיעוד מזירת התאונה של השר בן גביר | יוסי זליגר

חקירת התאונה תברר בין היתר אם רכבו של השר עבר באדום בעת שהיה בנסיעה מבצעית. בנהיגה כזו לשר מותר לעבור באדום. גורמים במשטרה אמרו זמן קצר לאחר התאונה כי אם רכבו של השר עבר באור אדום כשעזב את הפיגוע ולא היה בדרכו לאירוע מבצעי אחר, הרי שמדובר בעבירת תנועה חמורה.

רכבו של השר בן גביר התהפך לאחר שביקר במקום הפיגוע ברמלה, צילום: ללא קרדיט

באוגוסט האחרון רכבו של בן גביר היה מעורב בתאונה בירושלים, ולפי עדויות הרכב עבר אז באור אדום. ב"הארץ" דווח על שורת עבירות תנועה שביצע בן גביר ועל טענות שהשר מורה לנהגיו לבצע עבירות תנועה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר