"אחד הקולות הבולטים ביותר במאבק": אם החטוף ברשימת 100 המשפיעים של מגזין טיים

רייצ'ל גולדברג-פולין, אמו של הירש שנחטף לעזה, נבחרה להופיע ברשימה המכובדת של המגזין האמריקני לשנת 2024 • "היא נפגשה עם עשרות מנהיגים מרחבי העולם, כולל עם הנשיא ביידן והאפיפיור" • בראיון אחרון שהעניקה אמרה: "התקווה היא חובה"

רייצ'ל גולדברג-פולין בכנס. צילום: ללא

רייצ'ל גולדברג-פולין, אמו של הירש שנחטף לעזה, נבחרה להופיע ברשימת 100 האנשים המשפיעים לשנת 2024 של מגזין "טיים". 

אמו של החטוף הרש גולדברג-פולין בנאום נוקב באו"ם

"בתקווה לראות שוב את בנה, גולדברג-פולין הפכה להיות אחד הקולות הבולטים ביותר במאבק להחזרת החטופים הישראליים", נכתב במגזין. "היא נפגשה עם עשרות מנהיגים מרחבי העולם, כולל עם הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, שכן, היא וילדיה הינם אזרחים אמריקנים. רייצ'ל נאמה במטה האו"ם בניו יורק ובג'נבה ואף נפגשה גם עם האפיפיור". 

אמו של החטוף הרש בנאום באו"ם: "זאת קטסטרופה הומנית עולמית", צילום: ללא

בראיון האחרון שהעניקה למגזין אמרה: "התקווה היא חובה. אני מאמינה שהוא יחזור אלינו, אני חייבת להאמין בזה". 

בנאומה הנוקב בפני האו"ם באוקטובר אמרה: "תדמיינו את אמא שלכם, שמוצגות בפנייה רק שתי אפשרויות, או שבנה מת או שידו נקטעת, הוא נחטף באיומיי אקדח לעזה ואף אחד לא יודע איפה הוא או אם הוא דימם למוות. תדמיינו את אמא שלכם. זאת התשובה שלי לשאלה מה שלומי. זה מה שכולנו, ביקום שלנו מרגישים. יקום שמעבר לכאב, יקום ללא שינה, יקום של דמעות".

"איפה העולם? אנחנו, משפחות החטופים נמצאים ביקום אחר של יגון, אבל איפה אתם? למה אין אף אחד שבוכה על החטופים? למה אף אחד לא דורש מחמאס רק הוכחה של חיים? זאת קטסטרופה הומנית עולמית. כשאנשים כועסים רק כאשר לצד אחד נרצחים תינוקות, ולא לצד השני, המצפון שלהם שבור וההומיניאות שלהם שבורה. כל אחד צריך לשאול את עצמו אם הוא הומיני או שהוא מוקף בשנאה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר