הפוסט המרגש של ביידן מהמפגש עם אביגיל: "לא אנוח עד שכל החטופים ישובו"

נשיא ארה"ב התייחס לפגישתו עם אביגיל עידן, בת ה-4 ששוחררה מהשבי • בחשבון ה-X שלו כתב: "לא אשקוט עד שכל החטופים שנקרעו ממשפחותיהם, יחזרו לזרעותיהם של אהוביהם" • עוד התחייב הנשיא: "אני נותן להם ולמשפחותיהם את המילה שלי"

הנשיא ביידן עם אביגיל ומשפחתה. . צילום: מתוך הטוויטר הרשמי של נשיא ארה"ב

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרסם היום (שבת) פוסט בחשבון ה-X שלו עם תמונה מהמפגש עם אביגיל עידן בת הארבע, ששוחררה משבי חמאס, ובני משפחתה.

הוא כתב: "לא אנוח עד שכל חטוף, כמו אביגיל, שנקרע ממשפחתו ומוחזק בידי חמאס - יחזור לזרועות יקיריו. יש להם את מילתי. למשפחות יש את מילתי".

לפני יומיים אביגיל עידן, החטופה הצעירה ביותר ששוחררה משבי חמאס, התארחה בבית הלבן. את הרגע המרגש אף תיעד נשיא ארצות הברית בחשבון ה-X שלו. "היה מדהים לראות את אביגיל מחייכת ומתרוצצת, ופשוט יכולה להיות ילדה".

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן הודיע אמש על קיום הפגישה עם המשפחה, ואמר כי הפגישה עם אביגיל "הזכירה לנשיא שיש עוד אמריקנים ואחרים שמוחזקים בידי חמאס, ושאנחנו חייבים לעבוד כל יום כדי להשיב אותם.

אביגיל עידן ששוחררה משבי חמאס והנשיא ביידן, צילום: מתוך הטוויטר הרשמי של נשיא ארה"ב

סאליבן סיפר בנוסף כי במהלך הפגישה, שארכה יותר משעה, אביגיל גם "יצאה למדשאת הבית הלבן, רצה ושיחקה בגן השעשועים כשהנשיא היה עם המשפחה ודן איתה במאמצים שאנחנו עושים כדי לשחרר את החטופים".

באותה שבת שחורה, דפקה אביגיל בדלת של שכניה, משפחת ברודץ. אביחי, אב המשפחה, הבחין בה כשהיא מלאה בדם, שבהמשך התגלה כדמו של אביה שנרצח. הוא הכניס אותה לחדר הממ"ד כדי שתהיה עם אשתו ושלושת ילדיו, הגר, עופרי, יובל ואוריה – ובסופו של דבר אביגיל נחטפה יחד איתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר