גלנט במרכז עזה: "פעולה עצימה ברפיח, בזמן הקרוב ביותר"

שר הביטחון נכנס לעזה, וקיים סיור באזור המסדרון במרכז הרצועה • הוא צפה בפעולות צה"ל באזור, וקיים הערכת מצב עם מפקד אוגדה 99 ומפקדי החטיבות על הפעילויות המבצעיות הצפויות •"יש לנו מטרות מובהקות למלחמה הזאת" • לדבריו: "אנחנו מזהים סימנים מדאיגים שהחמאס למעשה לא מתכוון ללכת לשום מתווה, המשמעות - פעולה ברפיח ובכל רצועת עזה"

גלנט במרכז עזה: "פעולה עצימה ברפיח, בזמן הקרוב ביותר" // צילום: שחר יורמן

"מחויבים לחיסול החמאס ולשחרור החטופים": שר הביטחון יואב גלנט נכנס הבוקר (ראשון) לרצועת עזה, וקיים סיור באזור המסדרון במרכז הרצועה. גלנט שוחח עם לוחמי מילואים במקום ואמר: "רצינו לממש כמה שיותר מהר את שחרור החטופים, עם השהיה מסוימת בפעולה המבצעית. אנחנו מזהים סימנים מדאיגים שחמאס למעשה לא מתכוון ללכת לשום הסכם איתנו". לדבריו, "המשמעות של זה - פעולה ברפיח ובכל הרצועה בזמן הקרוב ביותר".

גלנט במרכז עזה: "פעולה עצימה ברפיח, בזמן הקרוב ביותר", צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גלנט צפה בפעולות צה"ל באזור, וקיים הערכת מצב עם מפקד אוגדה 99 תא"ל ברק חירם ומפקדי החטיבות על הפעילויות המבצעיות הצפויות בימים הקרובים. לאחר מכן, שוחח עם לוחמי המילואים בחטיבות האוגדה, ענה לשאלותיהם וסקר בפניהם את המאמצים השונים המתבצעים בימים אלה להשגת מטרות המלחמה ברצועת עזה.

"יש לנו מטרות מובהקות למלחמה הזאת, אנחנו מחויבים לחיסול החמאס ולשחרור החטופים, אנחנו נתנו פרק זמן ורצינו להגיע למצב שבו שאנחנו נממש כמה שיותר מהר את שחרור החטופים, עם השהיה מסוימת בפעולה המבצעית, מפני שהחטופים נמצאים במצב קשה ואנחנו צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לשחרר אותם", אמר גלנט.

גלנט במרכז עזה: "פעולה עצימה ברפיח, בזמן הקרוב ביותר", צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"אנחנו מזהים סימנים מדאיגים שהחמאס למעשה לא מתכוון ללכת לשום מתווה הסכמי איתנו, המשמעות של זה - פעולה ברפיח ובכל רצועת עזה בזמן הקרוב ביותר".

"אני עברתי בכל השטח, פגשתי את המפקדים, לאורך כל השבועות האחרונים, עקבתי אחרי ההכנות ואני אומר לכם שאנחנו נמצאים רגע לפני פעולה במוכנות גבוהה, צה"ל יודע מה לעשות, נערך לדברים וזה ילווה את כל רחבי הרצועה מצפון ועד דרום, את כל השטח ובתוך זה את רפיח".

גלנט במרכז עזה: "פעולה עצימה ברפיח, בזמן הקרוב ביותר", צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"אז כמו שעשיתם עד עכשיו, תהיו ערוכים, תיקחו את הדברים ברצינות, תוודאו שאתם עושים את המשימות שלכם ברמה המקצועית הטובה ביותר, על מנת גם להצליח בביצוע וגם לשמור על החיים שלכם ושל החברים שלכם ותודה והערכה גדולה, אנחנו נשענים עליכם. תודה".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, העביר בחשבון הטוויטר שלו ביקורת על גלנט: "אין לנו שר ביטחון, יש לנו שר איומים. גלנט, ניצחון קונים במעשים, לא באיומים - קודם תעשו, אחר כך תדברו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר