השרה רגב חשפה בשידור חי: ״הגבנו לאיראן, המסר עבר״

"איראן קיבלה את המסר ויודעת שישראל לא פראיירית", אמרה השרה מירי רגב בתוכנית הפטריוטים בערוץ 14 • עוד הוסיפה השרה: "תהיה כניסה לרפיח, המועד קרוב"

השרה רגב בערוץ 14. צילום: ערוץ 14

ישראל הגיבה לתקיפה האיראנית? שרת התחבורה מירי רגב התארחה הערב (שבת) בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. בין שלל הנושאים שנידונו באולפן, נשאלה השרה על התקיפה האיראנית. השרה הגיבה: "הגבנו, והמסר עבר. העברנו מסר לאיראן, איראן קיבלה את המסר והם יודעים שמדינת ישראל לא פראיירית".

רק אתמול רשמה רגב פדיחה נוספת, כאשר במסגרת הודעה לעיתונות שהפיצה על משיאי המשואה פרסמה את שמו של מפקד יחידת מצדה של שב"ס, אשר אסור בפרסום.

כיכר החטופים, הערב, צילום: גדעון מרקוביץ'

באשר לנושא החטופים והלחימה בעזה, השרה הוסיפה: "צריך להשלים את שתי המשימות, החזרת החטופים וחיסול יכולות החמאס". עוד אמרה השרה: "אפשר לפתוח פרק שלם על המונח 'ניצחון מוחלט'".

השרה התייחסה גם לנושא סגירת אל-ג'זירה: "אני חושבת שהממשלה קיבלה החלטה נכונה לאחר ששמעה את גורמי הביטחון, ומחר, ההצבעה תעלה בישיבת הממשלה וכל הממשלה תצביעה בעד סגירת אל-ג'זירה". השרה הוסיפה: "כל עוד אנחנו יכולים להיעזר בקטאר כדי להחזיר את החטופים הביתה, אז ניעזר בהם כמו שנעזרים במצרים. אבל אל ג'זירה מהווים שופר של החמאס וצריך לסגור אותו".

אולפני אל-ג'זירה בקטאר, צילום: רויטרס

באשר לטקס המשואות, השרה רגב הגיבה לטענות: "גלית דיסטל כותבת על משהו שהיא לא יודעת, אבל זה לא פעם ראשונה שהיא עושה את זה - יו"ר הכנסת ינאם בטקס בהר הרצל". רגב הוסיפה: "ראש הממשלה ישלח ברכה לטקס המשואות ואוי ואבוי אם לא".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר