"חבר יקר ואהוב": רס"ר (מיל') עידו אביב נפל ברצועת עזה

עידו שהיה מדריך גלישה בקריית ים הדריך מאות מילדי העיר והיה דמות ידועה ואהובה בקרב הגולשים • "חבר יקר ועמוד התווך במועדון שלנו" ספדו לו במועדון הגלישה המקומי

רס"ר (מיל') עידו אביב. צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום הערב (שני) כי לוחם המילואים רס"ר עידו אביב נפל בקרב במרכז רצועת עזה.

עידו, שהוריו במקור מכרמיאל התגורר בקרית ים עם בת זוגתו. הוא היה מדריך גלישה במועדון סרף סייקל בקרית ים, אהוב ואישיות מוכרת בקריות בתחום הגלישה בים.

רס"ר (מיל') עידו אביב,

"את עידו אביב הכרתי במהלך השנים בכל מיני סיטואציות, נפגשנו בלא מעט אירועים, זכיתי לצלם לא מעט אירועים שהיה נוכח בהם, ממסיבת סיום הבית ספר, נשף יב' המסורתי, חתונות ועוד לא מעט אירועים", ספד לו חברו אופיר זגורי בפוסט ברשתות החברתיות. 

"כשהגיעה אליי הבשורה השחורה על נפילתו ברצועת עזה אני מודה שבהיתי במסך לפחות רבע שעה, רק כדי להבין אם אני הוזה או שיש מצב שאני לא רואה טוב. עידו שלפני חודש צילמתי בחתונה, התחבקנו אחרי לא מעט זמן שלא נפגשנו וביקשתי שישמור על עצמו! לא האמנתי, אני לא מאמין גם עכשיו".

"המדריך הנערץ - נהרג בעזה"

דוד בן צור ראש עיריית קרית ים ספד לו: ״עידו הגולש, עידו החייכן, עידו המדריך הנערץ - נהרג בעזה. קהילת גולשי קריית ים מתאבלת והמומה ע"י ההודעה על נפילתו בטרם עת של אחד ממדריכי הגלישה המובילים במרכז הגלישה "סרף סייקל". עידו הדריך מאות מילדי העיר והיה דמות ידועה בקרב הגולשים. אני משתתף בצערם של חברי המועדון, שהוא כמו משפחה, ומחבק את חבריו ומשפחתו של עידו אביב, זכרו לברכה״.

גיל הורוביץ, מנהל המרכז לגלישה וספורט ימי סרף סייקל בו עידו אביב ז"ל עבד מספר: "עידו הגיע לגלוש בחוף לפני כחמש שנים. תוך זמן קצר, הוא התבלט בזכות קסם אישי ויכולות גבוהות לסחוף אחריו כל אחד ואחת. צרפתי אותו לצוות המדריכים, והוא הפך להיות עמוד תווך של המועדון שלנו. הוא היה יד ימיני וקיבל על עצמו להנהיג את פעילות המועדון במגוון תחומים. לפני שיצא ללחימה, הוא ישב שש שעות במועדון - עשו לו צמות בשיער, כדי שהתלתלים שהיו אחד מסימני ההיכר שלו, לא יפריעו לו בקסדה.

"אמרתי לו שלא נוכל להסתדר בלעדיו עם לימודי הגלישה של כיתות ו' שמתנהלים אצלנו בקיץ, והוא היה בטוח שהוא תכף חוזר. כל חברי קהילת הגולשים והעיר כולה המומים. מאות אנשים מגיעים למועדון, כאלו שהכירו וגם כאלו שלא. אני מחבק ומחזק את משפחתו, את הוריו, את אחיו ואת בת זוגו, זו אבידה קשה וכואבת. אני מקווה שנוכל לחזק ולהקיף אותם באהבה כדי לזכור ולהנציח את עידו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר