איש חיי לילה מרמת גן נעצר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות

דביר עדני חשוד שסימם, ניצל מינית וסרסר בנשים • בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים

דביר עדני, חשוד בביצוע עבירות מין בנשים ובניהול בית בושת ברמת גן. צילום: ללא קרדיט

המשטרה עצרה היום את דביר עדני (33), תושב רמת גן המוכר כאיש חיי לילה בעיר, בחשד לשורת עבירות מין חמורות. מעצרו מגיע לאחר חקירה סמויה של כמה חודשים שניהלו בתחנת רמת גן-בני ברק.

עדני חשוד כי ניהל בית בושת ברמת גן, בו היה מנצל נשים יוצאות המגזר החרדי. המשטרה טוענת כי בידה ראיות לכך שהוא ביצע בנשים מעשים מיניים ללא הסכמתן וזאת לאחר שהיה משכר ומסמם אותן. בנוסף טוענת המשטרה, עדני סרסר בנשים אלה.

אסיר אילוסטרציה, צילום: Kindel Media / Pexels

 עדני חשוד בשורת עבירות, ביניהן: בבעילה שלא בהסכמה חופשית, בעילה בנוכחות אחרים, במעשה סדום תוך ניצול מצב של חוסר הכרה או מצב אחר המונע לתת הסכמה חופשית.

 שופט בית המשפט המחוזי ירון לוי, כתב בהחלטתו: "בחנתי את פעולות החקירה שהמשטרה מבקשת לבצע, ובשים לב למהות הפעולות, היקפה הרחב של החקירה והחשש למעורבות של נשים נוספות במעשים, יש הצדקה מלאה לאפשר למשטרה להעמיק את החקירה כשהחשוד נתון במעצר מאחורי סורג ובריח.

מסקנה זו מתחזקת נוכח המסוכנות הנשקפת מהמעשים המיוחסים לעורר. החשש לשיבוש הליכי חקירה גלום הן במעשים, הן בפוטנציאל התרחבות החקירה. באשר לבקשת הסנגורית לאסור פרסום פירטי העורר, בשים לב לאינטרס הציבורי הזועק ממהות המעשים והיקפם – סבורני שאינטרס זה גובר על נסיבותיו האישיות של הנאשם ולפיכך אני מתיר פרסום פירטי העורר".

פרקליטתו כתבה בערר על החלטת המעצר, כי "מדובר במי שמעבר לעיסוק שלו כמארגן מסיבות מנהל צוותים באיחוד הצלה, הוא פרמדיק מאוד ידוע, יש עליו ידיעות רבות בעקבות פעילותו במהלך המלחמה, כל חיפוש פשוט בגוגל מעלה כתבות שלמות על החילוצים הרבים שלו כפרמדיק ונהג אמבולנס ב-7.10, זהו שמו הטוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר