לאן נעלם העבריין מנתניה? לאחר שמקורב אליו חוסל - חיפושים אחר שלו שלמה דהן

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור העבריין, שנראה אתמול בבוקר לאחרונה ברחוב פנחס לבון בעיר • דהן הוא מקורבו של העבריין עומרי זוארץ בן ה-33, שחוסל בשבוע שעבר כאשר נורה ברכבו • נבדק האם גם חייו בסכנה, כשאפשרות נוספת היא שהוא "ירד למחתרת" מחשש שיפגעו גם בו

חיפושים אחר העבריין שלו שלמה דהן מנתניה (אילוסטרציה). צילום: יהושע יוסף

חשש לחייו של עבריין מנתניה לאחר שעבריין מקורב אליו חוסל. המשטרה מבקשת היום (שלישי) את עזרת הציבור באיתור העבריין הנעדר שלו שלמה דהן בן ה-23, שנראה אתמול בבוקר לאחרונה ברחוב פנחס לבון בעיר.

הרצח באשדוד: אישה נורתה - בעלה העבריין היה היעד לחיסול (24.03.24) // השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בהודעת 'נעדר' שהוציאה, ניתן תיאור שלו: גובה 1.65, בעל שיער קצוץ עם מבנה גוף בריא. בעת שנראה בפעם האחרונה, לבש טרנינג בצבע שחור עם שרוול ארוך. דהן הוא מקורבו של העבריין עומרי זוארץ בן ה-33, שחוסל בשבוע שעבר כאשר נורה ברכבו. במשטרה בודקים האם גם חייו בסכנה. אפשרות נוספת הנבדקת היא שדהן "ירד למחתרת" מחשש שיפגעו גם בו לאחר חיסולו של זוארץ. משפחתו של דהן פנתה למשטרה לאחר היעלמותו וכעת היא מבקשת את עזרת הציבור באיתורו. 

חיפושים אחר שלו שלמה דהן, צילום: דוברות המשטרה

זוארץ, שהיה מקורבו של דהן ומוגדר על ידי המשטרה כמי שעומד בראש כנופיית פשע בעיר, נמצא בליל חמישי ללא רוח חיים כשהוא ירוי ברכבו באתר בניה בנתניה. במשטרה מעריכים כי הוא נקרה לפגישה שהייתה במה שמכונה בעולם התחתון - "כיפה אדומה" - הוא בעצם זומן לחיסול שלו. מאז החיסול מביעים חשש במשטרה מגל של חיסולי נקמה בעיר. נבדק האם היעלמותו של דהן קשורה לכך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר