רוכב אופנוע תקף נהג וחבט באמצעות קסדה - "אני אגיע אליך הביתה ואשחט לך את הילדים"

אירוע אלימות מזעזע בבני ברק • צעיר בן 19 נעצר • החשוד בעט ברכב וקרא: "סע, סע מהמקום"

רוכב אופנוע תקף נהג וחבט באמצעות קסדה // דוברות המשטרה

המשטרה עצרה רוכב אופנוע בתקיפה ואיומים על רקע שימוש בדרך בבני ברק, בין השאר במהלך התקיפה שאירעה לעיני ילדיו של הקורבן רוכב האופנוע היכה ובעט בבעל הרכב, כעת, בתום החקירה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני כשבועיים, התקבל דיווח לפנות ערב על אירוע אלימות ברחוב עזרא בבני ברק. שוטרי הסיור של תחנת בני ברק- רמת גן שהגיעו למקום, הבחינו כי רוכב אופנוע תקף נהג רכב על רקע שימוש בדרך. השוטרים עצרו את רוכב האופנוע, בן 19, תושב בני ברק והוא הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא.

מהחקירה עלה כי הקורבן שנהג ברכב העיר לנהג האופנוע כי נהג בפרעות, ובתגובה, רוכב האופנוע איים עליו באומרו: "יש לי סכין, אני אדקור אותך... אני אגיע אליך הביתה ואשחוט לך את הילדים" וחבט בידו במראה הימנית של הרכב. בהמשך רוכב האופנוע התקדם, חסם את הרכב וגם נהג הרכב התקדם לאט ופגע באופנוע שנפל. בתגובה לכך, רוכב האופנוע הוריד את הקסדה מראשו ורץ לעבר הרכב, כאשר הנהג נמצא יחד עם בני משפחתו שחלקם קטינים. רוכב האופנוע חבט באמצעות הקסדה ופגע במסגרת חלון הרכב וכתוצאה מכך הקסדה נשברה. בתוך כך, החשוד המשיך באלימות, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו.

החשוד לא הסתפק בכך, המשיך לבעוט ברכב ואמר לנהג הרכב "סע, סע מהמקום", ובהמשך, נעצר שוב ליד הרכב וחבט בפניו של הקורבן. כתוצאה ממעשיי החשוד, הקורבן נפגע בפניו ונגרם נזק לרכבו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. עם סיומה של החקירה, הוגש כתב אישום נגד החשוד בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ואיומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר