חטפו ותקפו קטינה: כתב אישום הוגש נגד שני תושבי תל שבע

שני צעירים, פאדי אבו סביתאן ויוסף אבו סבתיאן, מואשמים בחטיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות • הפרקליט עו"ד קינן: " מעשיהם מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור"

נאשמים בתקיפת קטינה (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

הפרקליטות הגישה היום (חמישי), כתב אישום נגד פאדי אבו סביתאן (20) ויוסף אבו סביתאן (18) מתל שבע שחטפו ותקפו קטינה כבת 15.

לנאשמים מיוחסות עבירות של חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות, לאחר במהלך נהיגתם נהגו באופן פרוע שסיכן את משתמשי הדרך. 

הפגנה מול בית משפט בב"ש נגד קלות עונשו של הבדואי שתקף מינית ילדה בביתה (ארכיון) // יניב זוהר

בהמלך המעצר נחשדו השניים בחטיפה, תקיפה ואונס - דבר שלא נכנס בכתב האישום. על פי כתב האישום לפני כשלושה שבועות הגיעה הקטינה עם אחיו של אחד הנאשמים לתינת דלק בבאר שבע. בעקבות פנצ'ר בגלגל ביקש האח משני הנאשמים להגיע לתחנת הדלק. לאחר הסיוע חזרה הקטינה לביתה אולם שני החשודים הגיעו למקום, שוחחו איתה והיא עלתה לרכבם.

השלושה החלו לנסוע ברחובות באר שבע ולאחר מכן הצטרפה אליהם חברה של הקטינה. כאשר זו ביקשה לרדת בביתה, בת ה-15 לא הצליחה לצאת מהרכב ופאדי החל בנסיעה למרות שביקשה לרדת.

כאשר הבינה שהוא אינו מתכוןן לעצור, פתחה את דלת הרכב ובתגובה תקפו אותה השניים. יוסף משך בשיערה ופאדי היכה אותה ברגלה.

החשודים - תושבי תל שבע, צילום: דודו גרינשפן - ארכיון

הקטינה המשיכה לדרוש שיחזירו אותה הביתה, משכה את מפתח הרכב והשליכה כוס שתיה על פאדי. בתגובה המשיכו הנאשמים להכות אותה – בין היתר דחף פאדי את ראשה על החלון וגרם לה לדימום מהאף. הם המשיכו בנסיעה עם שהגיעו לתחנת דלק ברמת חובב, הורידו את הקטינה וברחו מהמקום.

במסגרת בקשת המעצר שהוגשה במקביל ציין עו"ד קינן: " מעשיהם של המשיבים אשר בוצעו בצוותא כלפי המתלוננת, מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור שכן מדובר במעשה חטיפה שבוצע באלימות ופגע קשות בתחושת הביטחון של המתלוננת."

עו"ד עלי אבו לבן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד מהצעירים שמואשמים בחטיפת הקטינה: "מדובר בצעיר נעדר עבר פלילי, הוא מכחיש את כל האישומים. חשוב לציין שלמרות הפרסומים של המשטרה בשלבי החקירה כי מדובר באירוע על רקע מיני, כתב האישום לא מייחס לצעירים עבירות מין. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נוכל להתייחס לאישומים שנותרו בכתב האישום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר