"הבית נכנס ללחץ גדול": טילטיל משתף בדאגה הגדולה לבנו הלוחם, שנכנס לרפיח

כוכב הריאליטי לירון אורפלי קיבל מעוקבת באינסטגרם הודעה, שבה הפצירה בו שלא לאפשר לבנו להיכנס לרפיח • הוא לא חשש להביע את דעתו על דבריה: "זה לא עובד ככה, אנחנו לא יותר טובים מאף משפחה אחרת"

טילטיל ובנו יוסי. צילום: אור גפן

לאחר שהחלה אתמול (שני) פעילות צה"ל ברפיח שברצות עזה, כוכב הריאליטי לירון אורפלי (טילטיל) שיתף את 260 אלף עוקביו באינסטגרם בהודעה פרטית שקיבל מגולשת, שהפצירה בו לא לאפשר לבנו החייל להיכנס לרפיח.

"שבור לו יד, שלא ייכנס לרפיח/עזה", כתבה לו. "80% (הכוונה לחיילים, הטעות במקור, ע"ח) לא יוצאים. לא לשלוח. יהיו לנו אבידות קשות ברפיח, זה הילדים שלנו".

כוחות ישראליים נכנסים לרפיח בצד העזתי // צילום: רשתות ערביות

אורפלי, שרק שלשום שיתף בקושי שהוא חווה כאב בידיעה שבנו, שהתגייס לצה"ל לפי כחצי שנה, נמצא במוקד הלחימה המסוכנת, מיהר להשיב לגולשת בנחרצות בסטורי שפרסם. "סליחה, אבל זה לא עובד ככה. אם אני לא אשלח את הבן שלי להילחם והשני לא ישלח את הבן שלו, אז מי ישמור עלייך ועל עם ישראל?", שאל. "זה לא עובד ככה. אלפי משפחות איבדו חיילים ולוחמים. מה, הן כן ואנחנו לא? אין מצב בעולם שדבר כזה יקרה אצלי".

"נכון שזה קשה מאוד, ואתמול, כשהבנו שצה"ל נכנס לרפיח, אז הבית שלי נכנס ללחץ גדול, אבל זה המצב. נעבור את זה כמו כל משפחה בישראל שעברה את זה, אנחנו לא יותר טובים מאף משפחה אחרת. תודה", סיכם.

אורפלי עם בנו יוסי בלשכת הגיוס, בשנה שעברה // צילום: ללא קרדיט

כאמור, בתחילת השבוע, טרם כניסת כוחות צה"ל לרפיח, שיתף טילטיל את עוקביו בחרדות שהוא חווה. "בבקשה, אל תשפטו אותי. מה שהמשפחה שלי ועוד עשרות אם לא אלפי משפחות של לוחמים בישראל עוברות בימים האלה, זה פשוט מטורף. המתח אם תהיה עסקה עם חמאס יימח שמם גומר אותנו", כתב.

"אני מנסה להראות לכם בסטורי שאצלי הכל בסדר, שיש צחוקים וכאלה, אבל מבפנים אני מרוסק מפחדים", הוסיף בזמן שהביע את דאגתו לבנו החייל, יוסי. "אני נשבע שאני מוכן להיכנס לרפיח במקום הבן שלי. בבקשה, אל תשפטו את הורי הלוחמים".

הסטורי של טילטיל // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר