אסי עזר חושף: המשפט שאלברט אסקולה אמר לו ביום שהכירו

כחודש אחרי שהביאו לעולם את בנם השני, מגיש הטלוויזיה פרסם פוסט ברכה לרגל יום הולדתו של בעלו, אותו הכיר לפני 12 שנה • בברכה אסי חושף מה אלברט אמר לו חמש דקות לאחר שנפגשו לראשונה

אלברט אסקולה ואסי עזר עם הרך הנולד. צילום: אינסטגרם

רגע אחרי שנחת בישראל וחשף את פניו של בנם המשותף אריאל, אסי עזר ניצל היום (רביעי) את הבמה הגדולה העומדת לרשותו באינסטגרם כדי לברך את האיש שלצדו, האדריכל אלברט אסקולה שחוגג 42 אביבים.

בפוסט מרגש שלווה בתמונות מתקופות שונות מחייהם המשותפים פלוס אחת חדשה עם יורש העצר הטרי, עזר שיתף בדברים שאמר לו אסקולה בשיחת ההיכרות הראשונה שערכו השניים, והזכיר את תחושת המחויבות של בעלו למדינת ישראל בזמנים מורכבים אלה.

אלברט אסקולה ואסי עזר, צילום: אינסטגרם

"אלברט, מזל טוב. היום יום ההולדת שלך, ולפני שלושה שבועות נולד הבן השני שלך", הזכיר עזר. "אחלה מתנת יום הולדת קיבלת ממני. בכלל יש פה חתיכת רצף שיסבך את כל הקרובים שלנו עם מתנות. אלכס (בתם הבכורה של השניים; י"ד) נולדה במרץ, אריאל באפריל, אתה במאי ואני ביוני. בהצלחה לכולם", קרץ.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

בהמשך פנה באופן אישי לבחיר לבו. "אבל בוא נתרכז רגע בך, אהובי, האיש שהכרתי לפני שתיים עשרה שנים על גג מלון בספרד, האיש שאמר לי חמש דקות אחרי שהכרנו 'אני חושב שאתה הולך לשנות את חיי'. אז שנינו זה את חייו של זה, שדרגנו".

בנוסף הזכיר עזר את תחושת המחויבות של אסקולה לישראל. "הקמנו משפחה לתפארת, ואני מאחל לך ולנו שנמשיך לשמור עליה מכל משמר במדינה המשוגעת הזאת שבחרת לגור בה, שאתה נאבק להגן עליה איפה שאתה רק יכול. אוהב אותך, בעלי. אוהבים אותך גם אלכס אריאל ועמוס (כלב המשפחה; י"ד). מזל טוב, שלך לתמיד, אסי".

רגע לפני שחתם הוסיף עזר עוד מעט הומור אישי. "נ.ב. אתה יכול לעשות טיפול פנים מפה עד הודעה חדשה, אבל כשאתה מבקש מאנשים מתנה ליום הולדת שני כיסאות לפיקניק ברור לכולם שאתה זקן, שתדע. ביי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר