דנית גרינברג מפתיעה ומדברת על הגרוש: "לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו"

קצת פחות משנה אחרי שהתגרשה באופן סופי ורשמי מבעלה ברק חקמט, כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת פתחה את הלב וסיפרה על התמיכה שלה היא זוכה מצדו • "התמזל מזלי"

דנית גרינברג וברק חקמוט ברבנות. צילום: גדעון מרקוביץ

דנית גרינברג קמה הבוקר (רביעי) עם געגוע גדול לכלב שלה פרדי, שנמצא בימים אלה אצל הגרוש שלה ברק חקמט, זאת בעקבות העומס בלוח הזמנים שלה לקראת השתתפותה בריאליטי "רוקדים עם כוכבים".

גרינברג פתחה את המצלמה ודיברה בסטורי בעמודה באינסטגרם בשבחו של האקס. 

"האמת שזה מה זה כיף ומנחם לדעת שיש עוד מישהו שאוהב את פרדי ברמה שאני אוהבת אותו", אמרה גרינברג בסרטון שצילמה מביתה. "שיש עוד מישהו בעולם הזה שמכור אליו כמו שאני מכורה אליו. והוא בידיים טובות והוא הכי נהנה בעולם".

פרד. הכלב המשותף / אינסטגרם

בהמשך עברה לדבר על חשיבותו של חקמט בחייה בכל הקשור לשמשמורת המשותפת על כלבם. "ת'כלס, לא יודעת מה הייתי עושה בלי ברק בתקופה הזאת. לא יודעת מה באמת עושים אנשים שיש להם ילדים בתקופה של 'רוקדימים'. זו תקופה כל כך משוגעת ומטורפת, אני לא נמצאת בבית בכלל. ת'כלס, מה הייתי עושה עם פרד? כאילו באמת, התמזל מזלי שיש עוד אדם בעולם שמכור לדבר הזה, לייצור הטהור הזה כמו שאני".

עוד קודם לכן פרסמה גרינברג תמונות של פרדי מבלה בחוף הים. "הוא חי יותר טוב מכולנו הילד הזה שאני מתגעגעת אליו כל כך".

נזכיר כי גרינברג וחקמט התגרשו בחודש יוני האחרון, כשנה אחרי שנישאו. הגירושים הגיעו אחרי שחודשים קודם לכן דווח באמצעי התקשורת על משבר זוגי שהתפתח בין השניים במסגרתו חקמט עזב את דירתם המשותפת בהרצליה. בחודשים האחרונים דנית הרווקה העתיקה את מגוריה לעיר תל אביב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר