כוכבת "האח הגדול" על בעלה: "לא סמכתי עליו - לא בתוכנית ולא בחוץ"

אחרי שהודתה ב"תאקלים" שנוצרים לאחרונה בינה לבין בעלה הטרי, פיינליסטית "האח הגדול" בר כהן ממשיכה לפתוח את הלב ומספרת על חוסר האמון שהיה לה בבן זוגה בחודשים הראשונים להיכרות ביניהם, גם לאחר היציאה מהתוכנית • "זה היה קשוח"

בית "האח הגדול". צילום: אורן בן חקון

בר כהן בחרה היום (שלישי) בצעד שמסמל יותר מכל את החזרה לשגרה אצל משפיעניות הרשת ופתחה תיבת שאלות לעוקביה באינסטגרם. כבר בשאלה הראשונה שנשלחה אליה, היא שידרה פתיחות גדולה כשסיפרה באומץ על הלב שסירב תחילה לסמוך על אליאב טעטי, מי שהפך לפני קצת פחות מחודש לבעלה ואותו הכירה כזכור במהלך השתתפותם של השניים בריאליטי המפורסם. 

"אשמח לדעת איך סמכת על גבר אחרי אבא של ליאו. לא חייבת לענות אם זה אישי מדי", נכתב לכהן, שדווקא שמחה את השאלה. "לא סמכתי!", הכריזה תחילה. "ועוד מצאתי איפה להתאהב, בתוכנית ריאליטי. ממש לא סמכתי בהתחלה, לא בתוכנית וגם לא בחוץ ותוסיפו את זה שכל יציאה של אליאב מהבית תועדה בהתחלה וכלל אחד שרצה הייתה אפשרות להעביר ביקורת על החיבור בנינו. כשיצאתי אחרי הגמר, זה היה קשוח".

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך חלקה בהחלטה לתת בכל זאת אמון באיש שאיתו בחרה להקים בית. "אני באמת חושבת שלסמוך זו בחירה. כמו כפתור כזה שלוחצים עליו כשלב נשבר ושלי היה שבור. היו לי שתי אופציות: ללכת עם הלב או להגיד 'איזה פחד, לא רוצה'. הלכתי עם הלב. חייב ללכת איתו, אוי ואבוי אם לא! כשאת מכירה בן אדם ונשמה, ואת רואה רצון, את חייבת לסמוך. מהרגע הראשון הייתי ברורה מולו, חלקתי איתו את הפחדים שלי, את הכישלונות שלי, ואת הרצונות שלי. הייתי כנה והבהרתי שאני לא באה לשחק. לאט לאט בניתי את האמון שלי באליאב ובכלל בזוגיות. אין ערובה לכלום בחיים האלה, אבל אמון נבנה כל הזמן. אמון בקשר, באהבה, ובחברות שהיא הכי חשובה. אני האחרונה להרצות על זוגיות. אני לומדת כל הזמן, אבל דבר אחד אני יודעת: תקשורת אמיתית, שיתוף, לדבר על דברים כל הזמן! לא רק כשטוב! מחזקים את האמון ומחברים בחזרה כל פעם כשיש נפילה או התרחקות שהן הכי טבעיות בשגרה".

בר כהן ואליאב טעטי בחתונה / צילום: אור גפן

"כשיש לשני הצדדים מה לפסיד, הזוגיות היא טובה ועובדים עליה ומצליחים להתגבר על הרגעים הקשים - האמון באדם שאתה חי איתו, מתחזק", קבעה. "וכשאת מאמינה בעצמך שאת שווה וראויה שזו העבודה האמיתית, קודם כל האמון בעצמך. ההסתכלות שלך על עצמך ואיך שאת מתהלכת בביטחון בבית ומול בן הזוג שלך מהרגע הראשון! גם גבר וגם אישה אוהבים לראות שהפרטנר שלהם בטוח בעצמו. כי כשאת מאמינה בעצמך, הרבה יותר קל לך לסמוך על אחרים ובעבר לא האמנתי שאני ראויה. היום אני אומרת לעצמי שאין ראויה ממני!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר