כוכבת "האח הגדול" מתוודה: "ביני לבין בעלי יש הרבה תאקלים, העצבים רופפים"

בר כהן שיתפה את עוקביה וסיפרה להם על ריבוי המחלוקות בתקופה האחרונה, בינה לבין בעלה אליאב טעטי • "החיים מתחילים אחרי החתונה וצריך לעבוד, להפרות את הזוגיות כמו שאומרים"

בר כהן משתפת // מתוך אינסטגרם

קצת יותר מחודש אחרי החתונה, כוכבת העונה ה-12 של "האח הגדול" בר כהן הכניסה אתמול (שלישי) את מאות אלפי עוקביה לתוך מערכת היחסים עם בעלה הטרי אליאב טעטי, כאשר היא שיתפה בוויכוחים המרובים שנוצרים לאחרונה בין השניים. לאחר מכן תיעדה בסטורי ויכוח ביניהם שבמהלכו הטיח בה טעטי: "את קנאית".

בר כהן פתחה אתמול תיבת שאלות בסטורי שלה, שם נשאלה על תחושת הריקנות אחרי העומס והלחץ שלפני החתונה, אבל בחרה דווקא לפתוח את הלב ולספר על המריבות בינה לבין בעלה הטרי אליאב טעטי. "אני גם אחרי חתונה. נכון יש תחושה מוזרה כזו? איך מתמודדים איתה? מן תחושה של ריקנות", כתבה העוקבת לכהן.

בר כהן ואליאב טאטי מתחתנים, צילום: שי בוזגלו

"אמרתי שאני אדבר איתכן על זה. אני לא יודעת אם להגדיר את זה ריקנות. אני חושבת שריקנות נובעת מזה שכאילו יש את כל העיסוקים לפני החתונה, ואז אחרי את מרגישה ריקנות. אני לא התחברתי לכל העיסוקים האלה לפני החתונה. אני אוהבת לחץ של שגרה, של עבודה. אני לא מתחברת ללחץ של לפני חתונה", הודתה. "דווקא אמרו לי שיש הרבה תאקלים בשנה הראשונה אחרי שמתחתנים, אני מרגישה את זה, שיש קצת עצבים רופפים. אבל החיים מתחילים אחרי החתונה וצריך לעבוד, להפרות את הזוגיות כמו שאומרים".

עוד קודם לכן שיתפה כהן בכעס שיש לה על טעטי שנסע למסיבה בזמן שישנה, ועשה זאת מבלי לעדכן אותה. בעקבות הסיפור בר נשאלה אם היא קנאית לבעלה, ופסלה באופן נחרץ אפשרות כזו. "מה קשור קנאית? אם הייתי קנאית, הייתי מעלה את זה לאינסטגרם?! לא התעצבנתי. בסך הכל אמרתי 'רגע, לאן אתה הולך? שניה, תעיר אותי'", הסבירה לגולשים.

הוויכוח של בר כהן ואליאב טעטי // מתוך אינסטגרם

מאוחר יותר, כשטעטי שב הביתה מהמסיבה, תיעדה כהן את הוויכוח ביניהם והעלתה לעמוד האינסטגרם שלה. "אליאב, בגללך קוראים לי קנאית", אמרה לו כהן. "צודקים במאה אחוז. צודקים, זו האמת", השיב לה. "מה קשור קנאה? רק רציתי שתעיר אותי", הסבירה לו. "זה לא שאת קנאית לי, את קנאית שאני נהנה", טען בפניה.

"חס ושלום! אני אמרתי לך ללכת. אני רק רציתי שתעיר אותי ותגיד לי 'אשתי, אני הולך'", המשיכה כהן לענות. "אתה לא שאלת, אתה הלכת. שאלת בצהריים, ואמרתי לך 'אין בעיה, תלך'. אבל אם נרדמתי, תעיר אותי, תגיד לי 'מאמי, אני הולך'. להבא אני מעדיפה שתעיר אותי", סיכמה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר