כוכב "האח הגדול" בווידוי מטלטל: "אני בן 34, זו הזוגיות הראשונה שכיף לי"

גיא איתן קיבל לא מעט סופרלטיבים על הזוגיות החדשה שלו, ופצח בעקבות כך בווידוי חשוף ואינטימי במיוחד על קשרים רומנטיים שניהל בעבר • "תמיד הייתי מתחמק מלבלות איתן", סיפר

גיא איתן על הזוגיות החדשה / אינסטגרם

מי שעוקב אחר תכניו של גיא איתן בעמודו באינסטגרם, לא יכול היה להתחמק בימים האחרונים מהתיעודים הרבים והמשעשעים שהעלה לרשת מתוך החופשה הזוגית שהוא מקיים בדובאי יחד עם בת זוגו ליאור עמר הצעירה ממנו בכ-13 שנים.

האהבה הגדולה שמרעיף איתן על עמר לעיני הגולשים הובילה לשלל תגובות מחמיאות שקיבל בנושא בהודעות פרטיות. אמש (רביעי) בשעת לילה מאוחרת למדי הוא פתח את הלב ופצח בווידוי מטלטל כשטען כי זו הזוגיות הראשונה שבה הוא לא מתחמק ממפגשים, וחש שלם. כזכור, איתן היה מאורס בעבר לנועה בני, אושיית רשת ושותפתה העסקית של נטע אלחמיסטר.

גיא איתן נכנס לבית האח הגדול, צילום: אורן בן חקון

"אתם שולחים כל כך הרבה הודעות של 'איזו זוגיות יפה', 'אם אין לנו כזה, אנחנו לא רוצים', 'מה הסוד לזוגיות שלכם?'", שיתף איתן. "אני יכול להגיד לכם מה הסוד לזוגיות? אני בן 34, זו זוגיות ראשונה שלי שאני באמת נהנה, ומישהי שכיף לי לבלות איתה", אמר.

לאחר מכן סיפר על ההבדל בין מערכת היחסים הנוכחית שהוא מנהל עם עמר למערכות אחרות שניהל בעבר. "תדעו לכם שכל בנות הזוג שהיו לי, תמיד הייתי מתחמק מלבלות איתן, לא הייתי משתף, לא הייתי מדבר, לא נהניתי להיות איתן. הייתי בן זוג טוב, אבל לא הייתי חבר. ופה יש לי חברות, שזה גם לא מובן מאליו. היא לימדה אותי מה זו חברות", פרגן. "וגם אני קצת התבגרתי, אז למדתי קצת להבליג ולעגל פינות", הוסיף.

האסקית. נועה בני, צילום: אור גפן

רגע לפני סיום העביר מסר לעוקבים שביקשו לטכס עצה. "אל תחפשו עצות מאחרים. אם בא לכם, פשוט זרמו ואני מאמין שילך לכם טוב. שמח שאהבתם, נשאר לנו גם את מחר. בואו נראה איך נסתבך מחר", חתם בקריצה את העניין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר